شهرستانها

تحقق و انسجام حلقه اصولگرایی در کردستان

ما برای اصولگراها در صدد جلسه و همایشی هستیم که در آن بتوانیم حلقه تجمیع اصولگرایی را با انسجام تحقق ببخشیم.
جلیل مهدی عراقی دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کردستان گفت: ما برای اصولگراها در صدد جلسه و همایشی هستیم که در آن بتوانیم حلقه تجمیع اصولگرایی را با انسجام تحقق ببخشیم.

وی افزود: ما در مجموعه مؤتلفه اسلامی استان کردستان که یک گروهی با عنوان انتخابات مجلس مشخص کردهایم؛ لذا به خاطر تعمیمبخشی، در تلاش هستیم که گروههایی اینچنینی را در شهرستانهای استان هم تشکیل و راهاندازی کنیم.

مهدی عراقی با یادآوری این نکته که جلسه وحدت بین اصولگرایان که اخیرا در تهران برگزار گردید بسیار مفید و انشاءالله ثمربخش خواهد بود خاطرنشان کرد: راهاندازی تشکل اصولگرایی ما در استان بدیهی است که برگرفته از جلسه وحدت اصولگرایان در تهران است که امیدواریم سرشار از برکت باشد.

دبیر حزب مؤتلفه استان با اشاره به اهمیت لیست واحد اظهار داشت: در استان سعی و تلاش خود را مصروف این میداریم که از بین ایثارگران و جبهه پایداری و حزب مؤتلفه اسلامی لیستی واحد با همه ملاحظات مشترک مورد نظر را داشته باشیم.

این فعال سیاسی اضافه کرد: امروز کشور ما بیش از هر زمان دیگر نیازمند وحدت و یکپارچگی است. این روزها دشمنان اسلام و دشمنان ایران اسلامی از هر حربهای برای آسیبرساندن به جهان اسلام استفاده خواهند کرد که البته آخرین حربه اینها اختلافافکنی بین شیعه و سنی است.

دبیر استان با مهم دانستن موضوع برائت خاطرنشان کرد: از اصلاح طلبان تندرو میخواهیم اگر قصد کاندیداشدن در انتخابات را دارند نسبت به مواضع اپوزیسیون خارج از کشور و دشمنان داخلی که نیت براندازی داشته و دارند و ماهیت آنها در فتنه 88 برای همه روشن شده است با صدور بیانیهای موضع بگیرند یا حداقل از آنها و خطوط فکری شان تبری بجویند.

مهدی عراقی در خاتمه تاکید کرد: به نظر من استاندار محترم کردستان باید برای تشکیل «بازرسی ویژه» به منظور نظارت بر انتخابات، از افراد خارج از استانداری استفاده کند تا اینکه هیچگونه شبههای در این زمینه ایجاد نشود لذا در این صورت هم نظارت به شکل صحیح و قانونی انجام شده و هم زمینه هرگونه گمان سوء برچیده خواهد شد. وی در ادامه افزود: البته این مطلب را در جلسهای که در استانداری با آقای مقیمی معاون محترم سیاسی وزارت کشور داشتیم مطرح کردم و مورد پذیرش ایشان هم قرار گرفت.


https://shoma-weekly.ir/wzZ6t7