شهرستانها

تحقق شعار سال در اولویت کاری مسئولان استانی قرار بگیرد

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: مسئولان این استان در سال گذشته سعی در انجام کارهای استانی داشتند و از تلاش دریغ نکردند؛ ولی این تلاش برای حل مشکلات استان کافی نیست.
مراد کاظمی دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار هفتهنامه «شما» با تبریک سال جدید و با آرزوی موفقیت همهجانبه کشور و آرزوی سلامتی رهبر معظم انقلاب، گفت: مسئولان این استان در سال گذشته سعی در انجام کارهای استانی داشتند و از تلاش دریغ نکردند؛ ولی با توجه به منویات مقام معظم رهبری در سخنرانی اولین روز سال، اینها کافی نیست و باید اهتمام بیشتری صورت پذیرد.

وی افزود: باتوجه به اینکه امام خامنهای امسال را اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری کردهاند، انتظار میرود مسئولین محترم استان چهارمحال و بختیاری برای بهبود بخشی به انجام کارها باید تلاش کنند تا آن روند در سالجدید نیز با درنظر قراردادن کیفیت مطلوب، سرعت بخشی به آنها هم در اولویت قرار بگیرد تا پروژههای توسعه استان بهتر پیش برود.
کاظمی با تقدیر از مردم شریف استان به خاطر دو حضور خاطره
انگیز در سال 94 خاطرنشان کرد: در سال گذشته دو خاطره بهیادماندنی از دو حضور پر شور مردم استان یعنی حضور پر شور و شعور در راهپیمایی 22بهمن و همینطور حضور حماسی آنها در پای صندوقهای رأی را توسط مردم خوبمان داشتیم که واقعا باید جزء اقدامات بهیادماندنی اینجا ثبت کرد و این یعنی همان ولایتمداری انقلابی.
دبیر حزب مؤتلفه استان چهارمحال و بختیاری به میزبانی مردم شهرکرد و دیگر مناطق دیدنی استان اشاره و افزود: نسبت به میهمان
نوازی و میهمانپذیری مردم این دیار هیچ جای شبههای نیست ولی چند سالی است که معمولا ایام نوروز همراه میشود با سرما و بارشهای زیاد لذا مردم دیگر شهرها نمیتوانند اقامت چند روزه داشته باشند و فقط به طور گذری به شهرهای استان ما سفر میکنند.

https://shoma-weekly.ir/RyegHT