شهرستانها

تحقق جامعه نمونه اسلامی هدف اصلی حزب مؤتلفه اسلامی است

در دنیای امروز که استکبار از راه‌های مختلف سعی در بی‌محتوا جلوه دادن معارف اسلامی دارد، حزب مؤتلفه با تقویت اتحاد و انسجام، بنیه معنوی جامعه را تقویت می‌کند.

«یحیی عماری»،  دبیر حزب  مؤتلفه اسلامی در آذربایجان‌غربی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا) منطقه شمال‌غرب کشور، با اشاره به اهداف اصلی این حزب گفت: یکی از سیاست‌های کلی حزب مؤتلفه برقراری ارتباط با اسلام‌خواهان جهان، اجرای کامل رهنمودهای امام خمینی (ره) و حرکت در جهت ایجاد امت بزرگ و سعادتمند بر اساس جهان‌بینی اسلامی است.
وی افزود: حزب مؤتلفه اسلامی با سابقه 45 ساله، تجارب خوبی را در حرکت تشکیلاتی و حزبی دارد که مسلماً تبلیغات یکی از ارکان اصلی تزریق تفکر حزبی به آحاد مردم است و آن تفکر چیزی جز تحقق جامعه نمونه اسلامی نیست و این آرمان همه شهداست.
عماری با اشاره به آیه 56 سوره «مائده» تصریح کرد: کلمه حزب، 22 بار در قرآن کریم آمده است و یکی از سور این کتاب مقدس با نام احزاب نام‌گذاری شده که بیانگر اهمیت وجودی آن است و خداوند می‌فرماید: «وَمَنْ یَتَوَلَّ اللَّهَ وَرَسُولَهُ وَالَّذِینَ آمَنُوا فَإِنَّ حِزْبَ اللَّهِ هُمُ الْغَالِبُون».
عماری مقابله با تبلیغات مسموم دشمن را از اهداف راهبردی این حزب اعلام و اظهار کرد: در دنیای امروز که استکبار از راه‌های مختلف سعی در بی‌محتوا جلوه دادن معارف اسلامی دارد، حزب مؤتلفه با تقویت اتحاد و انسجام، بنیه معنوی جامعه را تقویت می‌کند.
وی با اشاره به جنبه‌های تقویت وحدت در آستانه انتخابات گفت: در سیستم‌هایی که فاقد احزاب متعهد است، انتخابات، مقطعی و غیر فعال است و مردم در شناسایی افراد لایق تردید دارند.
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی در آذربایجان‌غربی تأکید کرد: شناسایی و معرفی شایستگی افراد برای اجرای احکام اسلامی، مهم‌ترین وظیفه‌ای است که در رأس برنامه‌های این حزب قراردارد.

https://shoma-weekly.ir/XGpuqc