اقتصاد

تحقق اقتصاد مقاومتی در گروی خصوص سازی است

منتخبان ملت در مجلس دهم باید با وضع قوانین مناسب بسترهای خصوصی‌سازی در کشور را فراهم کنند اگرچه دولت نیز در این راه بایدبا ایجاد فضاهای مناسب همراه و همگام قوه مقننه باشد.
عضو هیات نظارت حزب موتلفه اسلامی گفت: منتخبان ملت در مجلس دهم به دنبال اجرایی شدن اصل ۴۴ باشند

احمد کریمی‌اصفهانی دبیرکل جامعه اسلامی اصناف و بازار در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، با اشاره به اولویت‌های منتخبان ملت در مجلس دهم، گفت: نمایندگان ملت در مجلس آتی باید به دنبال سامان بخشیدن به وضعیت اقتصادی کشور باشند.

وی با انتقاد از اجرایی نشدن سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی در کشور، ادامه داد: اقتصاد مقاومتی محقق نمی‌شود مگر اینکه خصوصی‌سازی در کشور انجام شود.

دبیرکل جامعه اسلامی اصناف و بازار تصریح کرد: منتخبان ملت در مجلس دهم باید با وضع قوانین مناسب بسترهای خصوصی‌سازی در کشور را فراهم کنند اگرچه دولت نیز در این راه بایدبا ایجاد فضاهای مناسب همراه و همگام قوه مقننه باشد.

کریمی اصفهانی افزود: در حوزه‌های بانکی و مالیاتی نیز اشکالاتی وجود دارد که نمایندگان در مجلس دهم باید با اصلاح قوانین موجود یا قانونگذاری مناسب این دو حوزه را در جهت ارتقاء تولید ملی سوق دهند.

وی با بیان اینکه در مجلس دهم نمایندگان به دور از تنش‌های سیاسی که در هیچ مقطعی به سود کشور نبوده است به فکر حرکت دادن چرخ‌های اقتصاد کشور باشند، ادامه داد: پس از اجرایی شدن برجام توقعات مردم نیز بالاتر رفته که نمایندگان نیز باید همراه با دولت به دنبال خارج کردن کشور از رکود فعلی باشند.

دبیرکل جامعه اسلامی اصناف و بازار تصریح کرد: در مجلس آینده یکی از اولویت‌های منتخبان مردم باید معیشت مردم باشد و قوانینی که وضع می‌شود همواره در جهت رفاه و آسایش مردم باشد.

https://shoma-weekly.ir/V6813o