شهرستانها

تحزب سبب شفافیت مواضع و فضای کشور است

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان ایلام در گفتگویی با « ایلام آنلاین» ضمن تأکید بر جایگاه وضرورت تحزب در یک نظام مردم‌سالار گفت: از آثار و پیامد‌های حزب شفافیت مواضع وفضای کشور است به عنوان نمونه اگر ما حزب می داشتیم شاید این همه نان به نرخ روز خور در استان نداشتیم.
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان ایلام در گفتگویی با « ایلام آنلاین» ضمن تأکید بر جایگاه وضرورت تحزب در یک نظام مردمسالار گفت: از آثار و پیامدهای حزب شفافیت مواضع وفضای کشور است به عنوان نمونه اگر ما حزب می داشتیم شاید این همه نان به نرخ روز خور در استان نداشتیم.

نصرتالله حیدری به آثار و پیامد حزب در یک نظام مردمسالار اشاره کرد وگفت: حزب برنامه محور بوده وبرای اجرای برنامه ای که اعلام می کند تیم دارد وچون باید مراقب باشد اعتماد مردم را به خود از دست ندهد باید برنامهای را ارائه دهد که هم قابل تحقق باشد واز طرفی بهترین افراد را نیز برای مدیریت انتخاب می نماید.

حیدری گفت: در فقدان احزاب قوی وکارآمد انقلاب ومردم آسیب دیده اند. امروز فضای کشور یک بلبشوی سیاسی است. آدم نمی داند با کی طرف است. هرکسی شعار و وعدهای می دهد بدون آنکه در برابر عملکرد خود پاسخگو باشد و این به اعتماد مردم و به نظام آسیب می رساند. در نبود تحزب آدمها هرروز رنگ عوض می کنند و به عبارتی آدمها نان را به نرخ روز می خورند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان ایلام با توجه به کارکرد حزب موتلفه گفت: موتلفه اسلامی یک حزب تمام عیار بوده که با توجه به این فضای سیاسی در تلطیف فضای جامعه واستان نقش غیرقابل انکاری داشته است ودر این راه هزینه های بسیاری پرداخت کرده است اما امروز موتلفه برای اداره کشور در تمام ابعاد، هم برنامه دارد وهم تیم.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان ایلام در مصاحبه دیگری نیز گفت: عدهای با سیاهنمایی از فعالیتهای انجام شده همه خدمات نظام در طول 34 سال گذشته را زیر سؤال بردند.

این فعال سیاسی با عنایت به بیانات اخیر مقام معظم رهبری اضافه کرد: دولتهای گذشته هرکدام به سهم خود برای پیشرفت انقلاب تلاش کردهاند.

حیدری تصریح کرد: دولتهای پیشین هرکدام خدماتی به انقلاب داشتهاند و به این بدان معنی نیست که ایراد و نقصی در کارها نبوده بلکه هر دولتی ایراداتی بر آن وارد است اما نباید نحوه انتقادات به صورتی میبود که همه خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی نادیده گرفته شود.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان ایلام گفت: سیاهنمایی و نادیده گرفته شدن خدمات دولت ظلم بزرگی بود.

https://shoma-weekly.ir/sfo7CY