زنان

تجاوز نظامی

رژیم اشغالگر قدس در حالی ادعاهای پوشالی خود در زمینه حمله به ایران را مطرح می کند که شاید هیچ موقع تا این حد دچار از هم پاشیدگی داخلی نبوده و با انشقاقات و اختلافات گسترده مواجه نبوده است .
نرگس قدیری- رژیم اشغالگر قدس در حالی ادعاهای پوشالی خود در زمینه حمله به ایران را مطرح می کند که شاید هیچ موقع تا این حد دچار از هم پاشیدگی  داخلی نبوده و با انشقاقات و اختلافات گسترده مواجه نبوده است .
تصاویر پخش شده از فقرایی که کاسه گدایی به دست داشته ودر گوشه وکنار خیابانهای تل آویو پراکنده اند با افزایش شدید قیمت ها ونارضایتی های گسترده ای که امید به حل آن نیز نمی رود باعث سر خوردگی وخود سوزی وتظاهرات‌های گسترده ای گردیده است که در تاریخ اشغال این سرزمین اشغالی سابقه نداشته و سران این رژیم را در پشتیبانی از ماجراجویی های خود دچار نگرانی های شدیدی ساخته است .این رژیم  حتی در زمینه حامیان جهانی خود نیز دچار مشکل و بحران گردیده وحتی بزرگترین هم پیمان او یعنی امریکا نیز خود در حل مشکلات داخلی وبین المللی اش کاملاً درمانده است.
اما مهمترین مشکل این رژیم را می توان همان تزلزل و سستی قوام وعدم استحکام وتبعیض نژادی شدید در آن دانست تا جایی که از جمعیت اندک صهیونیستها بخش زیادی حمایت کافی را از این رژیم نداشته و منتقد حکومت خود بوده و حتی از حقوق اولیه نیز برخوردار نیستند.
در این میان زنان نیز از مشکلات زیادی رنج می برند. اجباری بودن سربازی برای زنان تنها یکی از این مشکلات است که خود حکایتی غریب از نظام پوشالی ای دارد که به علت کمی جمعیت وترس و وحشت حتی به نیروی زنان نیز متکی و وابسته بوده ونمی تواند دختران وزنان را از سربازی معاف گرداند.شرایط زنان در دوران سربازی نیز بحث وانتقادات فراوانی را به دنبال داشته است تا جایی که «آویخای رانتسکی»، خاخام ارتش رژیم صهیونیستی با انتقاد از ارتش این رژیم ،خواستار لغو خدمت اجباری زنان و دختران در رژیم صهیونیستی شده است. البته سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی خیلی زود در مقابل صحبت‌های این خاخام یهودی واکنش نشان داده و در بیانیه‌ای تکلیف همه را روشن کرد وگفت :"خدمت زنان در ارتش در هیچ سطحی از ارتش قابل طرح برای بحث نیست حتی در سطح خاخام‌های ارتش ". از مسائل بحران ساز دیگر ارتش صهیونیستی این است که برگه پایان دوره سربازان دختر در اتاق فرمانده‌هان، مُهر و امضاء می شود. این امضاء اما کمی متفاوت است؛ امضایی که از آن به عنوان یک «تجاوز نظامی» تعبیر می شود و یک دختر سرباز، ترخیص نمی شود مگر آنکه به شرایط خاصی ملتزم باشد.
این مسائل ومشکلات اما فقط به زنان محدود نمی شود وترس و وحشت دائمی از کشته شدن و یا به راه افتادن جنگی جدید و اجبار به حضور در جنگ در همه ارتش رژیم اشغالگر قدس به چشم می خورد و مشمولان این رژیم را که با بحران کمبود نیروی انسانی مواجه است به دنبال راههای فرار از خدمت می‌کشاند .این سربازان معتقدند با زندگی آنها بازی میشود. یک سرباز صهیونیست در همین مورد می‌گوید: «با وقت و عمر من در سربازی، بازی کردند؛ اگر به جای تفنگ، تورات دستم گرفته بودم، حداقل یک نقطه روشن در زندگی‌ام وجود داشت. اما حالا چه؟ من، مانده‌ام و دو فلسطینی که با گلوله من کشته شدند و در خواب و بیداری، مدام جلوی چشمانم هستند.»
این شرایط ارتشی است که با چند هزار دختر وپسری که هیچ انگیزه ای برای جنگ ندارند دائماً داعیه حمله به کشور های دیگر خصوصاً ایران اسلامی را با سرمایه میلیونها جوان رشید و دلاور در داخل،ومیلیونها جوان همراه در دیگر کشور های اسلامی را در سر می‌پروراند و با قدرت فریب و تبلیغات روانی مساحت اشغالی وکوچک خود با سربازان تحقیر شده ومورد تجاوز قرار گرفته اش را به رخ دلاوران ایرانی وسرزمین پهناور ما کشیده ولاف گزاف می زند.از همین روست که از درون این رژیم نیز مخالفان زیادی بر ضد جنگ فعالیت کرده و تظاهرات در مقابل خانه نخست وزیر این رژیم در مخالفت با جنگ به صورت دائم پا بر جاست و شهروندان وحشت زده این رژیم با احساس رعب به خرید وسیع ماسک های ضد گاز پرداخته و از بیم حملات شیمیایی ایران به اسرائیل وسایل مقابله با بمب های شیمیایی را ذخیره میکنند وبا عصبانیت به دولتمردان خود می تازند که به جای اینکه به فکر حل مشکلات اقتصادی مردم باشند دائماً نقشه حمله به ایران ونابودی آن را میکشند.نکته ای که حتی شبکه های خبری غرب را نیز به تعجب وا می دارد و از کارشناسان خود علت خونسردی ملت ایران و عدم ترس و وحشت ایرانیان در مقابله تهدیدات همه جانبه از سوی قدرتها در طول 33سال گذشته و در مقابل رعب و وحشت شدید صهیونیستها را جستجو می کنند کنکاشی که معمولاً پاسخ درستی به آن داده نمی‌شود و سعی می شود بر ضعف های این رژیم سر پوش گذاشته شود.
به هر حال آنچه که واضح ومبرهن است ،وحشت اسرائیل از رشد و پیشرفت ایران اسلامی وشرایط برتر ما وخشم از شرایط پیش آمده در خاورمیانه و رویکرد کشورهای تازه انقلاب کرده به ایران وضعف وسستی این رژیم در داخل وخارج است که باعث سردرگمی وبیچارگی این رژیم و متحدانش گردیده و آنان را به اتخاذ مواضعی شتابزده و دیوانه وار مجبور کرده است، مواضعی که با کوبیدن بر طبل جنگ سعی بر پنهان کردن ارتعاشات ناشی از وحشت دولتمردان صهیونیست دارد ومی کوشد تا ایران اسلامی را به عنوان پرچمدار حاکمیت اسلام بر جهان به زانو در آورد و آرزوی برپایی دولت یهود بر سرا سر جهان را محقق کند.آرزویی که هر روز که از عمر این رژیم منحوس می‌گذرد آن را برایش دست نیافتنی‌تر می‌کند و ما را از اینکه در شکست این فتنه جهان سوز سهم بسزایی داریم مصمم تر می سازد.


https://shoma-weekly.ir/qiQfhy