شهرستانها

تجارب مدیریت جهادی، راه میان بر حل مشکلات کشور است

سید حسن سیدی دبیر حزب موتلفه اسلامی گلستان در جمع شورای استان حزب موتلفه اسلامی گفت: مسئله فرهنگ از اولویت‌های حزب موتلفه اسلامی در سال جدید است و حزب در حد توان خود در راستای تحقق فرمایشات رهبری تلاش می‌کند.
سید حسن سیدی دبیر حزب موتلفه اسلامی گلستان در جمع شورای استان حزب موتلفه اسلامی گفت: مسئله فرهنگ از اولویتهای حزب موتلفه اسلامی در سال جدید است و حزب در حد توان خود در راستای تحقق فرمایشات رهبری تلاش میکند.

دبیر حزب موتلفه گلستان با اشاره به نامگذاری سال ۱۳۹۳ به نام سال اقتصاد، فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی از سوی مقام معظم رهبری، گفت: این نامگذاری در حقیقت اولویتهای نظام جمهوری اسلامی را معین میکند. آنچه که در باب مسائل اقتصادی باید توجه کرد این است که حل مشکلات اقتصادی کشور از درون کشور است. نگاه به خارج برای حل مشکلات اقتصادی نگاهی غلط است. ما باید با تکیه بر استعدادهای خود مشکلات را حل کنیم کسانی که حل مشکلات جامعه را در ارتباط با غرب میدانند، اشتباه میکنند و در یک نظر خوشبینانه باید گفت که غرب را نمیشناسند و از ماهیت پلید و استعماری آن خبر ندارند. باید پرسید کدام کشور که بر اساس سیاستهای غرب حرکت میکند توانسته است راه پیشرفت مستقلانه را طی کند.؟

وی افزود: روح زیاده خواهی و استعمار طلبی غرب به گونه ایست که در همه توانمندیهای خود انحصار را پدید آورده است و مانع دستیابی دیگران به توانمندیهای جامعه غرب است.

سیدی همچنین خاطر نشان کرد: متأسفانه ما در مسائل فرهنگی پیشرفت خوبی نداشتیم و برخی عناصر غرب زده با استفاده از امکانات جمهوری اسلامی مروج فرهنگ ذلت میباشند. برای مقابله با این هجوم باید با نقد علمی و استدلال منطقی و به کارگیری هنر در راستای فضایل انسانی اقدام کرد و در مقابل انحرافات فرهنگی ایستاد. بدیهی است که حل مشکلات فرهنگی، اقتصادی با مدیریت جهادی که فداکاری و ایثار از ویژگیهای آن است، حل میشود.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان گلستان خاطرنشان ساخت: خوشبختانه این مدیریت در دفاع مقدس و جهاد سازندگی آزمایش خوبی داده است. امروز اگر مدیران ما در عرصههای مختلف اهل فداکاری و ایثار نباشند، نمیتوانیم راههای مبانبر را به سرعت طی کنیم. متأسفانه دولت با تعویضهای بعضاً غیر منطقی خود از مدیریت جهادی عقب افتاده است. ظاهراً همه مدیران ما بدون بلیط سوار اتوبوس مدیریت شدهاند.

https://shoma-weekly.ir/41LGLK