زنان

تبلیغ زندگی غربی در قلب پایتخت

وجود برندهای غیرایرانی که در این مراکز خرید به چشم می‌خورد در کنار تبلیغاتی نظیر استفاده ابزاری از زنان بازیگر البته با ظاهری بسیار نامتعارف و دعوت از آنها در این مراکز سبب می شود تا از حرف تا عمل، زمین تا آسمان فاصله بگیریم
در اواخر زمستان 1390 و دقیقاً در سالی که بنا به اقتضائات گوناگون با عنوان جهاد اقتصادی از سوی رهبر انقلاب معرفی شد، گشایش یک  مرکز تجاری بزرگ با هدف ارائه خدمات به مشتریان در تراز جهانی، با حضور برندهای معتبر بینالمللی کالاهای مختلف نظیر کیف، پوشاک، کفش، لوازم جانبی و نیز اقلامی مانند طلا، جواهرات، ساعت، لوازم آرایشی و ادوکلن با عرضه محصولات برترین برندهای لوکس دنیا آغاز به فعالیت کرد ، البته لازم به توضیح است که این گونه از مراکز عمدتاً در قسمت هایی از شهر تأسیس می شوند که شیب قیمتیشان متناسب با شیب خیابان هایی است که منتهی الیهشان جایی است به نام جنوب شهر و طبیعتاً قیمت هایشان هم در تناسب با جیب مشتریان پردرآمدی است که دراین روزگار تعدادشان محدود است؛ وجود برندهای غیرایرانی که در این مراکز خرید به چشم میخورد در کنار تبلیغاتی نظیر استفاده ابزاری از زنان بازیگر البته با ظاهری بسیار نامتعارف و دعوت از آنها در این مراکز سبب می شود تا از حرف تا عمل، زمین تا آسمان فاصله بگیریم البته با نگاهی دقیقتر همین موضوع را میتوان در راستای تحریم های اقتصادی دانست، چرا که دشمنان بهخوبی می دانند خروج ارز از کشور درست در شرایطی که کشور نیاز مبرم به ارز دارد خود نوعی تحریم است. ورود کالاهای لوکس و خرید آن توسط عده ای از ثروتمندان و متمولان جامعه که اغلب دل در گرو آرمانها و ارزشهای انقلاب اسلامی ندارند، به نوعی تقویت این قشر غربگرای جامعه و به تبع آن خروج ارز بیشتر از کشور است و این، دقیقاً همان خواسته دشمنان ایران اسلامی است و همسویی با این خواسته بازی آشکار در زمین دشمن است زیرا از این طریق نه تنها از کالای داخلی حمایت نکرده ایم بلکه خواسته یا ناخواسته چرخ های اقتصادی مملکت را متوقف می کنیم و به دلیل اینکه معمولاً بیشتر مشتری های این فروشگاه ها زنان هستند نقش گسترده ای در این مهم خواهند داشت.
https://shoma-weekly.ir/2lYghW