شهرستانها

تبلیغات زودهنگام هزینه‌های نظام را بالا می‌برد

دبیر حزب‌موتلفه خراسان شمالی با توصیه به کاندیداهای احتمالی ریاست‌جمهوری یازدهم و طرفداران آنان برای پرهیز از تبلیغات زودهنگام تأکید کرد: بی‌تردید تبلیغات زودهنگام ریاست‌جمهوری هزینه‌ها را برای نظام بالا می‌برد.


دبیر حزبموتلفه خراسان شمالی با توصیه به کاندیداهای احتمالی ریاستجمهوری یازدهم و طرفداران آنان برای پرهیز از تبلیغات زودهنگام تأکید کرد: بیتردید تبلیغات زودهنگام ریاستجمهوری هزینهها را برای نظام بالا میبرد.

علی احمدنیا در گفتوگو باخبرگزاری فارس با اشاره به منویات مقام معظم رهبری که طی چندینبار دیدار، ورود به تبلیغات انتخاباتی ریاستجمهوری را از هماکنون زود خواندند، تصریح کرد: بیتردید حکمت زیادی در این توصیهها وجود داشته که باید کاندیداهای احتمالی انتخابات آتی نصبالعین خود قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه افرادی که به انتخابات ورود کرده و حامیان آنان، از سرمایههای نظام اسلامی هستند، افزود: وقتی که این سرمایهها زودهنگام به این عرصه وارد میشوند، بهطور حتم این مهم باعث خلل در پیشرفت و توسعه نظام اسلامی هرچند برای مقاطعی میشود. احمدنیا با بیان اینکه ورود زودهنگام هزینهها را برای نظام اسلامی بالا میبرد، ادامه داد: همچنین این امر هزینههای مالی زیادی برای کاندیداهای احتمالی داشته و اینکه این هزینهها از کدام محل تأمین شده، برای مردم جای ابهام خواهد داشت، از این رو انتظار میرود تا با پرهیز از تبلیغات زودهنگام فضا را برای ایجاد انتخابات سالم و پرشور آماده کنند.

وی تأکید کرد: بنابراین باید تبلیغات انتخاباتی بههنگام باشد تا ضمن جلوگیری از هزینههای مالی به روند خدمت رسانی خلل وارد نکند.

دبیر حزب‌موتلفه خراسان شمالی تأکید کرد: همه گروه‌ها با رعایت قانون از تبلیغات زود هنگام انتخابات ریاست‌جمهوری دهم پرهیز کنند.


https://shoma-weekly.ir/qMbURL