شهرستانها

بی شک ضربات مهلک مقاومت بر سر صهیونیست‌ها کوبنده‌تر از قبل فرود خواهد آمد

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی خراسان شمالی گفت: صهیونیست‌ها مفهوم اصابت موشک از طرف مقاومت به قلب تل‌آویو را خوب می‌فهمند.
علی احمدنیا دبیر حزب مؤتلفه اسلامی خراسان شمالی با اشاره به ددمنشیهای رژیم صهیونیستی گفت: کشتن زن و بچههای بی گناه و بیپناه و به خاک و خون کشیدن زنان و مردان بی دفاع داغ ننگینی است که تا قیامت بر پیشانی این جنایتکاران صهیونیسم خواهد ماند.

وی افزود: بمباران انسانهایی که برای در امان ماندن از حملات ناجوانمردانه جباران، با تحمل گرسنگی و تشنگی روزه به گوشهای خزیدهاند چه وحشتناک است و از آن بدتر چه قساوت قلب و چه ددمنشی که این همه جنایت را حق صهیونستهای غاصب بدانند؛ ولی خفاشان شب پرست بدانند روزی تاریکی رخت برخواهد بست. این فعال سیاسی با اشاره به توانمندیهای رزمندگان اسلام اضافه کرد: آنها معنای اصابت موشک به قلب تل آویو و پرواز پهپادهای مقاومت بر فراز سرزمینهای اشغالی را خوب میفهمند و این جنایات هول انگیز آنها نشان در یوزگی و خواری و وحشت آنهاست. احمدنیا ادامه داد: شک نداریم که روز بهروز فریاد مقاومت رساتر و شمشیرش برندهتر و ضربات مهلکش بر سر صهیونیستها کوبندهتر از قبل فرود خواهد آمد؛ اما اینها قدمهایی به سوی پیروزی است. باید تا آخرین نفسها جنگید.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی خراسان شمالی ضمن اعلام آمادگی مردم استان برای مقابله و ریشه کنی ظلم استکبار جهانی از منطقه تأکید کرد: ما که در حال حاضر دستمان از شلیک گلوله به قلب چون سنگ این حیوانات انسان نما کوتاه است بی صبرانه در انتظار فرارسیدن دستور عملیات از طرف ولی امر مسلمین حضرت امام خامنهای هستیم تا با دنیایی از خشم و غضب و نفرت، انزجار خود را از این جباران خون آشام اعلام کرده و با مردم مظلوم غزه همدردی کنیم.

وی همچنین اظهارداشت: حزب مؤتلفه اسلامی خراسان شمالی و نیز مردم عزیزمان در اجرای اوامر فرماندهی معظم کل قوا با همه وجودمان به جهانیان اعلام میکنیم که ما مدافعان شعار شهید همیشه جاوید رمضان و مولایمان علی(ع) هستیم که فرمود: «کونوا للظالم خصما و للمظلوم عونا».

دبیر حزب مؤتلفه استان ضمن اشاره به عمق فاجعه انفجار در حزب جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: گروهک نفاق با این اقدام کور و وحشیانه با هدف براندازی نظام نوپای اسلامی، حقد و کینه خود را نسبت به خادمان ملت و اوج وابستگی خود را به استکبارجهانی به نمایش گذاشت و مردم به پا خاسته و شادمان از پیروزی انقلاب اسلامی و استقلال کشور را داغدار نمود.

وی اضافه کرد: اکنون با گذشت بیش از چند دهه از آن حادثه دلخراش، شاخههای درخت تنومند انقلاب اسلامی که با خون این عزیزان و سایر شهیدان راه حق آبیاری گردیده، در سراسر جهان گسترش یافته است و میوه آن کام تشنگان عدالت و آزادیخواهان و استقلال طلبان را شیرین نموده است.

احمدنیا یادآور شد: ما اعضای حزب مؤتلفه اسلامی در استان خراسان شمالی امروز با افتخار به آن شهیدان آرمیده در جوار رحمت پروردگار، اعلام مینماییم که علیرغم تهدیدات، تحریمها و توطئههای گوناگون و ایجاد فتنهها و جریانات انحرافی، ملت شریف و مبارز ایران با پیروی از ولایت فقیه خط انقلابی شما شهیدان را حفظ نموده و آرمانهای الهی شما را نهتنها به کشورهای اسلامی بلکه به جهان بشری صادر نموده است.

https://shoma-weekly.ir/HiOmMc