ورزش

بی سر و صدا

یادتون نرفته که خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس و واگذاری آن به صاحبان اصلی اش تبدیل به شعار صرفا انتخاباتی شده و حالا کو تا عمل؟! حالا وزیر «بعد از این» ورزش که فعلا سرپرست وزارت است، قول هایی داده! سایت باشگاه پرسپولیس، از قول محمد رویانیان گفته: بر حسب پیگیری‌هایی که انجام داده‌ام به این نتیجه رسیدیم که سرپرست وزارت ورزش و جوانان به خصوصی سازی باشگاه‌ها اهمیت داده و واگذاری سهام پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی را در دستور کار خود و اولویت‌های واگذاری قرار داده است.

همه بخش های  یک مصاحبه جالب

 یادتون نرفته که خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس و واگذاری آن به صاحبان اصلی اش تبدیل به شعار صرفا انتخاباتی شده و حالا کو تا عمل؟!   حالا وزیر «بعد از این» ورزش که فعلا سرپرست وزارت است، قول هایی داده! سایت باشگاه پرسپولیس، از قول محمد رویانیان گفته: بر حسب پیگیریهایی که انجام دادهام به این نتیجه رسیدیم که سرپرست وزارت ورزش و جوانان به خصوصی سازی باشگاهها اهمیت داده و واگذاری سهام پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی را در دستور کار خود و اولویتهای واگذاری قرار داده است. ما امیدواریم که این اتفاق مهم سرعت بیشتری گرفته و شاهد عملی شدن موضوعی باشیم که مدتها است راجع به آن بحث میشود. جناب سردار در ادامه ورزشی بودن وزیر را الزامی نمی داند و می گوید: با توجه به آنکه وزارت ورزش و جوانان شامل بخش جوانان نیز میشود، ورزشی بودن وزیر الزام نیست و میتوان با بهرهگیری از متخصصین، کارشناسان و نخبگان ورزشی در پست های مختلف به ورزش کشور خدمت شایسته نماید. به طور مثال؛ آقای حمید سجادی که از قهرمانان بنام ورزش کشور بودهاند و یک کاندیدای تمام عیار ورزشی با تحصیلات عالیه و سوابق قهرمانی به حساب میآمدند، از مجلس رأی اعتماد نگرفتند اما مجلس به آقای عباسی رأی داد. شاید به این خاطر که سایر شرایط در ایشان بیشتر بود. و تقدیر از وزیر پیشین: آقای عباسی در دوران کوتاه مدیریت خود در وزارت ورزش و جوانان انصافا عملکرد موفقی داشتند و این نشان میدهد با توجه به اینکه ورزش بخشی از وزارت ورزش و جوانان است، وزیر مربوطه میتواند ورزشی باشد اما نباید لزوما ورزشی باشد. وزیر میتواند یک فرد جامعنگر، دانش محور و دارای بینش فرهنگی باشد و از سوابق مدیریتی خوب برخوردار بوده و با بهرهگیری از متخصصان ورزشی بتواند به ورزش کشور خدمت کند. و یک گفتگوی احتمالا خصوصی با وزیر بعد از این: بنده با آقای صالحی امیری صحبتی داشتم و دیدگاههای وی نیز همین است و بسیار خوشحالم که وی مشکلات پرسپولیس و استقلال را ریشهیابی کرده و واگذاری پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی را در اولویت واگذاری باشگاههای دولتی قرار داده است.

همه چیز تکذیب می شود

بدون مقدمه حرف های سر مربی سپاهان را پیش از بازی با صبا در مورد جباری بخوانید: از جانب کادر فنی و نه فقط من به جباری اعتماد کردیم، منتها جباری اعتمادی که به او شد را نتوانست موجه کند همچنین با اظهارات مستقیم و غیر مستقیم خودش این طور تداعی کرد که از حضور خودش در سپاهان بزرگ ناراضی است. من و باشگاه هم به او برای هماهنگ تر شدن با جو اصفهان کمک کردیم. سرمربی کروات سپاهان افزود: مشروط بر اینکه اوضاع تغییر نکند فعلاً جباری در بازیها نیست، من به او استراحت دادم تا فکر کند، چون اگر او را بخواهم، با صد در صد توانایی و ۶ دانگ او را میخواهم. او نشان داد در کنار این رنگ زیبای طلایی نیست من هم به او استراحت دادم، پس اگر میل بازی کردن با رنگ طلایی ندارد، باشگاه در مورد او تصمیم میگیرد. در کنار این حرف ها جباری هم گفته : آن چیزی را که تصور میکردم در سپاهان پیدا نکردم. بعد از 10سال بازی در استقلال و زندگی با آن شرایط، حقیقتش فکر اینجایش را نکرده بودم که ممکن است از نظر روحی و ذهنی در این شرایط قرار بگیرم. الان هم از نظر بدنی کاملا آمادهام و قطعا هم از نظر فنی مشکلی ندارم. اما اتفاقات این دو ماه کار را به جایی رسانده که قطعا میخواهم مدتی از فوتبال دور باشم. باور کنید آنقدر خستهام که برای من حتی اداره رستورانم فعلا مطلوبتر از فوتبال است. من به تهران برگشتهام، فقط به این دلیل که بتوانم یک مدت از کنار به این فکر کنم که در این مدت چه بر من گذشت. من در سپاهان آن بازیکن صد درصد نبودم، شاید به این دلیل که از نظر ذهنی نمیتوانستم باشم. من بازیکنی هستم که اگرچه از نظر بدنی آمادهام اما دوست دارم با جان و دل برای تیمم بازی کنم. حقیقتش در این چند وقت فقط اسم مجتبی جباری بازی میکرد نه خود خود من. شاید به این دلیل که فضای کلی با آن چیزی که من احساس میکردم فرق داشت البته نه اینکه سپاهان و شرایط این باشگاه بد باشد. و در کنار همه این ها سپاهان هم تکذیب می کند!

 

https://shoma-weekly.ir/PVjFld