ورزش

بی سر و صدا

کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم‌ملی: با توجه به رؤیاهای کشوری مثل ایران، نمی‌توانید بپذیرید که بازیکن تیم یک‌شنبه شب به اردوی تیم ملی بیاید و چهارشنبه هم به میدان برود. قاره آسیا به عنوان منطقه‌ای که 60 درصد قراردادهای تجاری فیفا در آن بسته می‌شود، شایسته توجه بیشتری است.
فردوس عادلی پور

و دوباره سردار

علی کریمی در واکنش به صحبت های مدیرعامل پرسپولیس که در جمع هواداران از او انتقاد کرده بود در کد هواداری خود نوشت:«رویانیانی که حرف هایش به ساعت نمی کشد و خودش تکذیب می کند ارزش فکر کردن ندارد. باید ببینیم رویانیان جرأت دارد به دایی چکهای دستفروشان را بدهد؟»

رویانیان هم گفت: «من امروز در حاشیه افتتاح رستوران زنجیرهای با خبرنگاران در مورد علی کریمی صحبتی نکردم و تنها مباحثی بین هواداران رد وبدل شد. علی کریمی سال ها در فوتبال ایران حضور داشته و برای آن زحمت کشیده است، اما من از این پس چه در کوچه و خیابان مقابل هواداران و چه در ورزشگاه ها و مراسمهای مختلف دوست ندارم درباره علی کریمی و وضعیت او صحبتی کنم تا باعث بروز برخی سوءتفاهمها نشود. اگر هم پیش از این مشکلاتی در رابطه با علی کریمی وجود داشته بنده دیگر به آن ورود نمیکنم و نمی خواهم بحثی در مورد کریمی مطرح شود. همچنین در مورد حضور او در فصل آینده نیز هیچ صحبتی نخواهم کرد.»

***

شما ؟

سیموئز دستیار کی روش گفت: هم اکنون که رحمتی قبول عذرخواهی از فوتبال ایران را نپذیرفته است، به وی می گویم که سکوت کند و دست از توجیه و بهانه های اضافه بردارد و سایر افراد را به دلیل رفتارش، سرزنش نکند و مقصر نداند و به خاطر مسایلی که بهوجود آورده در سکوت زندگی کند و حداقل به هم تیمی هایش که اینجا برای غرور و افتخارآفرینی برای ایران حضور دارند و آماده موفقیت و جنگ برای آن هستند، احترام بگذارد.

***

رؤیاهای کشوری مثل ایران

کارلوس کیروش، سرمربی تیمملی: با توجه به رؤیاهای کشوری مثل ایران، نمیتوانید بپذیرید که بازیکن تیم یکشنبه شب به اردوی تیم ملی بیاید و چهارشنبه هم به میدان برود. قاره آسیا به عنوان منطقهای که 60 درصد قراردادهای تجاری فیفا در آن بسته میشود، شایسته توجه بیشتری است.

 

https://shoma-weekly.ir/gYcv4Z