ورزش

بی سرو صدا

کامبیزخان
شروع سال نه با علی دایی که با تبانی

خبر تبانی را رویانیان اعلام کرد. در واقع رویانیان دست پیش گرفت و خبر تبانی تیم فوتسال پرسپولیس با گیتی پسند را داد. همان ابتدا مربی تیم محمدرضا حیدریان را از بازیکنان جدا کرد و او را پاک و با اخلاق خواند. جالب آن که هیچ کدام از بازیکنان هم اتهام تبانی را نپذیرفته‌اند. این که گفتیم دست پیش گرفته به این دلیل بود که رویانیان از کمیته انضباطی درخواست کرد که خود باشگاه پرسپولیس به این موضوع رسیدگی کند. به ادعای بعضی‌ها در بازی مقابل تبانی شده بود. یعنی بازی شهید منصوری و فولاد ماهان. حالا وحید شمسایی که با گیتی‌پسند قهرمان شده و جام را به خانه برده‌اند و معلوم نیست چه زمانی کمیته انضباطی تحقیقاتش کامل می‌شود گفته دقیقاً همین اتفاقات در سال 85 هم افتاده. هنگامی که او با تیم تام ایران خودرو قهرمان ایران شد. شمسایی گفته پرسپولیس باید مدرک رو کند. راست هم گفته. حالا بشنوید از تبانی دیگری در فوتسال که در سال گذشته اتفاق افتاده و لیگ قبلی ولی هنوز تحقیقاتش ادامه دارد. دبیر کمیته انضباطی گفته که در بازی فیروزصفه و فولاد ماهان تبانی شده بود. مربی فیروز صفه هم گفته که در آن لیگ مدیر هر دو باشگاه یکی بود و فولاد در آستانه قهرمانی... بقیه‌اش را خودتان حدس بزنید. چه می‌کنه این فوتسال!

شروع سال با علی دایی1
بیمارستان شهید بهشتی کاشان شاید به خواب هم نمی‌دید که یک شب این همه جمعیت برای عیادت یکی از بیمارانش جلوی در بیمارستان جمع شوند. اما علی دایی یک تنه این مسئولیت را به عهده گرفت و با سرعت 200 کیلومتر در ساعت پشت فرمان خوابید تا جماعتی را نگران کند. خدا دایی را خیلی دوست داشت چرا که آن تصاویری که ما از ماشین او در تلویزیون دیدیم نتیجه دیگری را در ذهنمان می‌آورد. همراه با این جماعت نگران، والدین جواد کاظمیان، محسن بنگر و رحمان احمدی همان روز اول به عیادت او رفتند و تیم جراحی پلاستیک هم از تهران عازم کاشان شدند تا گوش آسیب دیده جناب دایی را ترمیم کنند. محمد دایی و میاچ هم که با او همراه بودند آسیب جدی ندیدند. نگرانی‌ها ادامه داشت تا این که دایی از بیمارستان مرخص شد و میرزایی هنگام گزارش بازی استقلال، ذوب آهن خبر داد که دایی، امروز حتی سر تمرینات راه‌آهن هم حاضر شده است.

شروع سال با علی دایی2
آن فوت کوزه‌گری که در موردش صحبت کردیم که دنیزلی به مظلومی یاد نداد تا بازی دو هیچ باخته را با برد سه دو عوض کند را که یادتون هست. ظاهراً این قصه سر دراز دارد به شکلی که سه بازی پشت سر هم استقلال بازی دو هیچ باخته را دو دو کرد اما نبرد. هر سه بازی هم در لیگ اتفاق افتاد. این شروع استقلال در لیگ بود در آغاز سال 91. در لیگ آسیا هم استقلال خوب شروع نکرد و با نسف قارشی در تهران صفر صفر کرد. همان نتیجه ای که در بازی با شاهین بوشهر در فینال جام حذفی هم اتفاق افتاد. اواخر بازی استقلال با نسف قارشی تماشاگران به نحوه بازی و نتیجه اعتراض داشتند و اولین بازی سال را با زمزمه «علی دایی» آغاز کردند. همه اینها در حالی بود که استقلال در روزهای پایانی سال 90 قهرمان حذفی شد اما ظاهراً این قهرمانی به دل هواداران نچسبید. چرا که به غیر از بازی فینال استقلال تمام بازی‌های حذفی را در تهران انجام داد و فینال را هم صفر صفر تمام کرد و در نهایت با ضربات پنالتی قهرمان حذفی شد. همه اینها را بگذارید کنار خبری که پرویزخان داد: هیأت مدیره از من برای مذاکره جهت عقد قرارداد دعوت کرد ولی من وقت نکردم. انشاءالله بزودی می‌روم.

 

https://shoma-weekly.ir/EgUaFv