شهرستانها

بی توجهی به فرهنگ و اقتصاد مقاومتی از اشتباهات نابخشودنی است

نوری همچنین به مسائل پیش‌آمده بعد از ارتحال امام اشاره کرد و افزود: حقیقتا رهبری انقلاب با همان صلابت، شجاعت و درایت امور مربوط به انقلاب را مدیریت کردند؛ اما برخی خواص جامعه دچار اشتباهات نابخشودنی در حوزه سیاست و فرهنگ و اقتصاد شدند که مسائل فتنه 88 ،رخنه‌های فرهنگی و عدم اتکاء به ظرفیت‌های داخلی در عرصه اقتصاد کشور از آن جمله است.
حجتالاسلام و المسلمین نوری امام جمعه موقت مرکز استان خراسان شمالی به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در جمع اعضای حزب مؤتلفه اسلامی استان با اشاره به روند شکلگیری انقلاب اسلامی گفت: تاریخ نشان میدهد که بهرغم وجود جانشینان صالح برای انبیاء الهی مسیر حرکت انبیاء به خوبی طی نشده و انحرافات شکنندهای بهوجود آمده است.

وی انحراف در جریان جانشینی پیامبر صلی الله علیه و آله وسلم را از مصادیق دیدگاه خود برشمرد و تحلیلی از تاریخ اسلام ارائه کرد.

نوری همچنین به مسائل پیشآمده بعد از ارتحال امام اشاره کرد و افزود: حقیقتا رهبری انقلاب با همان صلابت، شجاعت و درایت امور مربوط به انقلاب را مدیریت کردند؛ اما برخی خواص جامعه دچار اشتباهات نابخشودنی در حوزه سیاست و فرهنگ و اقتصاد شدند که مسائل فتنه 88 ،رخنههای فرهنگی و عدم اتکاء به ظرفیتهای داخلی در عرصه اقتصاد کشور از آن جمله است.

وی حرکت بر محور ولایت را اصلی تغییرناپذیر و راهگشا عنوان کرد و ساده زیستی، انجام کارها صرفا برای رضای خدا، وحدت و گذشتن از منافع شخصی و حزبی را از مهمترین معیارها برای حرکت درست مسئولین جامعه در مسیر اسلام و رهبری ذکر کرد.

علی احمدنیا دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان نیز به برخی از شاخصههای رژیم طاغوت در کشور و سرسپردگی حاکمان وقت به بیگانگان اشاره کرد و در پایان با ذکر خاطراتی از دوران طاغوت و جریان انقلاب، حاضرین را به شکرگزاری از نعمت انقلاب فراخواند و گفت باید قدر فرصتهای خدمت به نظام را غنیمت دانست.
https://shoma-weekly.ir/Mdgr3c