شهرستانها

بیکاری و رکود اقتصادی با مدیریت اشرافی حل نمی‌شود

بیکاری و رکود اقتصادی با مدیریت اشرافی حل نمی‌شود؛ بلکه مدیر جهادی می‎خواهد که برایش اضافه کار ساعتی، پاداش، دکوراسیون دفتر کار و مدل ماشین مهم نباشد.
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی سیستان و بلوچستان: رفتار دولت درخصوص کمبود بودجه و حقوقهای نجومی تناقض دارد دبیر حزب مؤتلفه اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: دولت از یک طرف از کمبود بودجه گلهمند است و از طرف دیگر حقوقهای نجومی بذل و بخشش میکند که این دو باهم کاملا تناقض دارد.

غلاممحمد طاهری در گفتگو با خبرنگار «فارس» در زاهدان در زمینه پرداخت حقوقهای نجومی برخی مدیران اظهار کرد: نمیدانیم باید دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس را، زیرا دولت محترم از یک طرف از کمبود بودجه ناله میکند و از طرف دیگر ریختوپاشهای کلان و بیهوده را به ویژه در نظام پرداخت به برخی مدیران دولتی شاهدیم.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: مردم نگرانند که از طرفی مطالبات به حق جوانان برای اشتغال و ازدواج محقق نمیشود و از طرف دیگر چنین پرداختهایی به مدیران دولتی صورت میگیرد.

وی ادامه داد: این گونه اقدامات مدیران باعث ناامیدی مردم میشود، ما امیدواریم که دولت با تدبیر درست، این موضوع را برای رفع نگرانیها مدیریت کند.

طاهری تأکید کرد: بیکاری و رکود اقتصادی با مدیریت اشرافی حل نمیشود؛ بلکه مدیر جهادی میخواهد که برایش اضافه کار ساعتی، پاداش، دکوراسیون دفتر کار و مدل ماشین مهم نباشد.

وی گفت: آنچه برای مدیر مهم است خدمت به نظام، مردم و حل مشکلات بهویژه بیکاری جوانان و خارجشدن از رکود و اجراییکردن هر چه سریعتر اقتصاد مقاومتی است.


https://shoma-weekly.ir/Gsyuva