شهرستانها

بین اصلاح طلبان و طرفداران دولت در استان تفرقه زیاد است

بین اصلاح طلبان و طرفداران دولت تفرقه زیادی وجود دارد. آنها تقسیم کردن به گروه دولت و حزب اتحاد یعنی تعدادی با جناحات دولتی کار می‌کنند و گروهی هم با اتحاد که هنوز به توافق نرسیده‌اند.
حزب مؤتلفه اسلامی برای جریان انتخابات وحدت اصولگرایی در استان چه کارهایی انجام داده است؟

ما در استان تعدادی از کاندیداهایی که در جریان بودند از جمله آقای تقوی تشریف آوردند، برای اصولگرایان حدود 3، 4 ماه پیش جلسهای تشکیل دادیم. پس از آن هم حزب مؤتلفه اسلامی تعدادی از افرادی را که در خط امام و رهبری و اصولگرایی بودند، دعوت کردند و رایزنی انجام دادیم و برای انتخاب 3 نفر مورد نیاز در بندرعباس، از 10 نفر خواستیم نظراتشان را در مورد برنامهها و کارهای انتخاباتی بیان کنند. برای شرق استان هم برای انتخاب بهترین کاندیدا برنامه هایی داشتیم. در حوزه غرب هم قرار است، شخصی را از بین افراد انتخاب کنیم ولی فعلا به نتیجهای نرسیدیم.

روند انتخاب شما از میان گزینه های موجود چگونه است؟

نظراتشان را در مورد برنامههایشان جویا شدهایم و میزان پایبندی آنها به ولایت فقیه و خط امام را بررسی کردیم. برنامههایی که گفتند زیاد بود، نظرات اینها را با حضور شورای معاونین گرفتیم.

اصلاحطلبان در استان چه کارهایی انجام میدهند و فعالیتشان چگونه است؟ آنها به وحدت رسیدهاند یا نه؟

در بین آنها تفرقه زیادی وجود دارد. آنها تقسیم کردن به گروه دولت و حزب اتحاد یعنی تعدادی با جناحات دولتی کار میکنند و گروهی هم با اتحاد که هنوز به توافق نرسیدهاند.

امید وحدت در کدام سو بیشتر است؟

اصولگرایان تعدادشان کمتر است. همچنین امیدواریم با این مسیری که رفته ایم بتوانیم نتیجه بهتری بگیریم و این برنامهها را عملی کنیم.

وضعیت بانوان در استان چگونه است؟

تعدادی از بانوان کاندیدا هستند که دو نفر از اصولگرایان هستند.

ارزیابی شما از موفقیت اصولگرایان در استان چه بوده است؟

از اصولگرایان حوزه انتخاباتی بندرعباس، امیدوارم حداقل دو نفر از 3 نماینده از اصولگرایان باشد. در شرق استان هم 3 نفر هستند که جای امیدواری است.

https://shoma-weekly.ir/dVtjSW