شهرستانها

بیداری اسلامی در منطقه خاموش نشدنی است

محمد حسین فرهنگی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در نشستی با اعضای کمیسیون سیاسی حزب موتلفه اسلامی استان تهران در رابطه با تحولات منطقه‌ای سخن گفت. وی خاطر نشان ساخت: ناآرامی‌های اخیر در منطقه ناشی از این است که آمریکاییها حرکت بیداری اسلامی را به نوعی می‌خواهند مدیریت کنند. که نقطه اوج آن در مصر اتفاق افتاد.
محمد حسین فرهنگی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در نشستی با اعضای کمیسیون سیاسی حزب موتلفه اسلامی استان تهران در رابطه با تحولات منطقهای سخن گفت. وی خاطر نشان ساخت: ناآرامیهای اخیر در منطقه ناشی از این است که آمریکاییها حرکت بیداری اسلامی را به نوعی میخواهند مدیریت کنند. که نقطه اوج آن در مصر اتفاق افتاد.

نماینده مردم تبریز در ادامه تصریح کرد: در سوریه آمریکاییها ناکام ماندند و موفق نشدند که حکومت جبهه مقاومت را سرنگون کنند، با اینکه از جهت مالی و تسلیحاتی خیلی سرمایه گذاری کرده بودند، اما نهایتا اراده خداوند و الهی غالب شد و آنها با انتخاب بشار اسد شکست نهایی خوردند.

وی در پایان با اشاره به آخرین تحرکات آمریکاییها در منطقه گفت: بعد از پیروزی سوریه این بار با تحریک گروه داعش و با بسترسازی که در عراق فراهم شد به شهرهای عراق حمله کردندکه لازمهاش حضور متعهدانه و دلسوزانه مسئولان عراق است تا این فتنه نیز به فضل الهی خاموش گردد.

https://shoma-weekly.ir/kG1Owr