شهرستانها

بیتوجهی به مبانی دینی سبب ناپایداری احزاب کشور میشود

عبدالله فاتحی در نشست با مسئولان بخش بردخون اظهار داشت: امروز ایران اسلامی در مسیر رشد و توسعه قرار دارد و روز به روز نیز بر عزت و افتخار ایران اسلامی افزوده میشود و این امر نشان دهنده تلاش دولت و مسئولان است.
عبدالله فاتحی در نشست با مسئولان بخش بردخون اظهار داشت: امروز ایران اسلامی در مسیر رشد و توسعه قرار دارد و روز به روز نیز بر عزت و افتخار ایران اسلامی افزوده میشود و این امر نشان دهنده تلاش دولت و مسئولان است.
وی در ادامه با تشریح وظایف و فعالیتهای این تشکل در استان بوشهر افزود: دیدار با ائمه جمعه استان در برنامه ما قرار دارد و این تشکل ولایی تلاش میکند از نظرات و راهکارهای آنان بهره ببرد که الحمدالله در این زمینه تلاش و جدیت خوبی وجود دارد و نتایج بسیار امیدوارکنندهای حاصل شده است.
دبیر حزب موتلفه استان بوشهر در ادامه با بیان اینکه بیتوجهی به مبانی دینی موجب انحراف و ناپایداری احزاب در ایران است، خاطرنشان کرد: انحراف و ناپایداری احزاب در ایران به دلیل بیتوجهی به مبانی دین و جدایی از روحانیت آگاه و مبارز است.
فاتحی در ادامه بیان داشت: ثبات و حرکت در صراط مستقیم الهی از مهمترین برنامهها و اولویتهای حزب مؤتلفه اسلامی است و توجه به دین و پیروی از ولایت فقیه و مرجعیت تشیع و ارتباط با روحانیت نیز از مهمترین اهداف و برنامههای ماست که امیدوار هستیم اعضای این تشکل همچنان سرباز ولایت باقی بمانند.
امام جمعه بخش بردخون نیز اظهار داشت: ملاقات و تبادلنظر با ائمه جمعه استان برای تشکلها و احزاب اسلامی ضروری است و امیدوار هستیم که شاهد معرفی بیشتر حزب موتلفه در سطح استان باشیم.
حجتالاسلام سید حسین رکنیحسینی با اشاره به خیزشهای اسلامی در منطقه گفت: بیش از 32 سال ملت ایران برای ایجاد و حفظ انقلاب اسلامی خون دل خورده و اکنون انقلاب به جهان صادر شده و در واقع دشمنان سعی کردند این آفتاب پشت ابر بماند ولی ملتهای منطقه بیدار شدند و درخت تنومند انقلاب که با خون شهدا آبیاری شده دارای میوه شیرینی است که کام مردم مسلمان دنیا را شیرین کرده است و حتی کشورهای غیر مسلمان هم از آن بهرهمند شدهاند.
وی اضافه کرد: اکنون که دشمن متوجه این موضوع شده با تمام توان به جنگ ما آمده است، جنگی که در آن توپ و تانک به کار گرفته نشده و غرش هواپیما در آن نیست؛ این جنگ فرهنگی خطرناکتر از جنگ تحمیلی هشت ساله است، بنابراین باید کار فرهنگی کرد و امروزه حفظ انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن بر همه واجب است و باید کار فرهنگی انجام شود و امیدوار هستیم که احزاب اصیل و به ویژه حزب موتلفه در این عرصه موفق باشند.
امام جمعه بردخون در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سفر اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی به پارس جنوبی عنوان داشت: شروع سال 91 را برای استان و ایران پر خیر و برکت میدانیم و بنا به فرمایش مقام معظم رهبری که امسال را سال جهاد اقتصادی نام گذاشتهاند، امید است هرکس در سنگر خود تلاش مضاعف داشته باشد.
رکنیحسینی با تجلیل از خدمات و مبارزات دبیر مؤتلفه استان بوشهر یادآور شد: جناب فاتحی از یاران مورد اعتماد در پیش و بعد از انقلاب و از مبارزان قبل از انقلاب است و در آن دوران که جرأت حرف زدن نبود از حق دفاع کرد و در دوران اختناق به آموختن علوم دینی اشتغال داشت و الحمدلله بعد نیز با تلاش علمی خود به مدارج بالا رسید و اکنون سرباز خوبی برای اسلام و نظام است.
وی افزود: همه ما باید در تحقق منویات مقام معظم رهبری حرکت کنیم و در این راستا باید از تمام توان و انرژی خود بهره ببریم.

https://shoma-weekly.ir/7OBhjL