شهرستانها

بیانیه دفاتر استان ها حزب موتلفه اسلامی به مناسبت ایام الله 14 و 15 خرداد

دفاتر استان ها حزب موتلفه اسلامی ضمن گرامی داشت ایام الله 14 و 15 خرداد به صورت جداگانه بیانیه ای صادر کردند.
دفاتر استان ها حزب موتلفه اسلامی ضمن گرامی داشت ایام الله 14 و 15 خرداد به صورت جداگانه بیانیه ای صادر کردند.

متن بیانیه ها به شرح زیر است:

* بیانیه حزب موتلفه اسلامی استان سیستان و بلوچستان به این شرح است:

بِسْمِ اللَّـهِ الرَّ‌حْمَـٰنِ الرَّ‌حِیمِ

یَا أَیَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّهُ

ارْجِعِی إِلَى رَبِّکِ رَاضِیَهً مَرْضِیَّهً

نیمه خرداد ماه، برای ملت بزرگ ایران اسلامی و همه آزادگان جهان، سالروز بزرگداشت یاد و نام متفکر بزرگ عصر حاضر و احیاگر اسلام ناب محمدی(ص)است.

با گذشت۳۳سال از ارتحال جانسوز و عروج آسمانی معمار کبیر انقلاب و بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (رحمه الله علیه) و طلوع خورشید دل انگیز امامت و رهبری خلف صالح، شایسته و ژرف اندیش ایشان، حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، انقلاب و نظام اسلامی با عبور از گردنه‌های صعب و پرخطر و فائق آمدن بر زنجیره‌ای از توطئه چینی‌ها و فتنه آفرینی‌های استکبار جهانی ، با ایمان به نصرت و وعده الهی و رهبری حکیمانه ولی فقیه زمان، با پشتوانه مردمی و تکیه بر ظرفیت‌ها و توانمندی‌های ملی و بومی توانسته است به قدرتمند‌ترین کشور منطقه و بازیگری مثبت و تعیین‌کننده در عرصه بین المللی تبدیل و اردوگاه سلطه و صهیونیسم را مقهور و تماشاگر عظمت و اقتدار روز افزون خود نماید.

امسال نیز یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب و بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی در سالگرد ارتحال ملکوتی آن امام عزیز، در حالی گرامی داشته می‌شود که به‌رغم خواست شیطانی نظام سلطه و صهیونیسم و عقبه‌های خبیث داخلی آنها، همچنان منظومه فکری آن حضرت در راهبری حکیمانه خلف صالح و شایسته ایشان، رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و در روند حرکت انقلاب، نظام و ملت عظیم‌الشأن ایران به‌سمت آرمان‌های بلند و تاریخ‌ساز خود، در جای جای عالم جاری و ان شاءالله جاویدان است.

مجاورت۱۴خرداد، سالروز ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب و قیام خونین پانزدهم خرداد که نقطه عطفی در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران محسوب می گردد، دلیل روشنی بر یک حقیقت همیشه زنده است:

انقلاب اسلامی با نام و اندیشه و راه امام خمینی (رحمه الله علیه) و شهدای والامقام انقلاب، پیوندی محکم و ناگسستنی دارد.

گرامیداشت سالروز قیام و فاجعه خونین۱۵خرداد یادآور جوشش غیرت دینی و قیام ملتی شریف و فداکار در حمایت از مرجعیت دینی بر ضد رژیم مستکبر و دیکتاتور پهلوی است و به فرمایش حضرت امام خمینی (رحمه الله علیه) ملت بزرگ ایران، سالروز پانزده خرداد را که یوم‌الله است زنده نگه می‌دارد.

روزی که نهضت بزرگ اسلامی به رهبری مرجعی مقتدر، سیاستمدار و عالی‌قدر آغاز شد و با به جان خریدن سال‌ها زندان و تبعید و رنج و مشقت، رژیم وابسته و تا دندان مسلح طاغوت را به خاک مذلت نشاند.

بی شک امام خمینی (رحمه الله علیه) به عنوان‌ نظریه‌پرداز نهضت‌ اسلامی‌ و بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی ‌توانست نقش راهبری امت انقلابی را به بهترین شکل ممکن در تاریخ ایران و جهان ایفا نماید.

عظمت و اقتدار بازدارنده امروز کشور نیز، مرهون و نتیجه همان رهبری حکیمانه در هدایت خیزش های مردمی ‌و عبور از حوادث سخت و گوناگون در طول دوران شکل‌گیری، پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی‌بوده است.

امروز این نهضت بزرگ و بی‌بدیل با زعامت و پرچمداری خلف صالح و شایسته امام خمینی (رحمه الله علیه)، رهبر حکیم و فرزانه انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی) آینده روشنی را برای همه مسلمانان و آزادی خواهان عالم رقم زده است و دیری نخواهد پایید که قدرت و عظمت ایران عزیز همچون چراغی پرفروغ و درخشان راه را برای آزادی همه ملت‌های مسلمان بویژه آزادی فلسطین عزیز و سرنگونی همه ستمگران بویژه آمریکای متجاوز و رژیم غاصب صهیونیستی باز خواهد کرد.

حزب موتلفه اسلامی استان سیستان و بلوچستان با پاسداشت یاد، نام و آرمان‌های بلند و تمدن‌ساز حضرت امام خمینی(رحمه الله علیه) ضمن دعوت از اقشار و آحاد مختلف مردم انقلابی و حماسه ساز ایران اسلامی بویژه مردم ولایتمدار و قدرشناس استان سیستان و بلوچستان برای حضور پرشور و با شکوه در آیین های گرامیداشت سی و سومین سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(رحمه الله علیه) و تجدید میثاق با معمار کبیر انقلاب و بیعت مجدد با خلف صالح ایشان مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) ، رمز ماندگاری و پویایی انقلاب و نظام اسلامی را در اطاعت از ولی فقیه زمان و حفظ وحدت، بصیرت وایستادگی ملی در برابر دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی دانسته و تأکید مینماید دشمن برای رسیدن به مقاصد شیطانی خود با توطئه های تفرقه افکنانه به دنبال تزریق ناامیدی در فضای جامعه و مخصوصا در میان جوانان عزیز است.*

البته ملت آگاه و انقلابی ایران اسلامی با هوشیاری، حفظ وحدت و تبعیت از فرامین و رهنمودهای رهبری حکیم و فرزانه، همچون همیشه نقشه‌های شوم قدرت‌های سلطه گر به سرکردگی آمریکای پلید را خنثی خواهند نمود.

خدای بزرگ را شاکریم که به‌برکت پایبندی ملت ایران به آرمان‌ها و ارزش‌های دینی، انقلابی و ملی و الهام از تجارب ارزشمند تاریخی، خط مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار جهانی به‌ویژه رژیم های تروریست و تروریست پرور آمریکا و اسرائیل، امروز فراتر از جغرافیای منطقه، نویدبخش رهایی بشریت از سلطه مستکبران و مهیا شدن مقدمات ظهور و طلوع خورشید ولایت عظمیٰ (ارواحناه فداه) است.

وَالعاقِبَهُ لِلمُتَّقینَ

حزب موتلفه اسلامی استان سیستان و بلوچستان

*بیانیه حزب موتلفه اسلامی استان مازندران به این شرح است:

بسم اللّه الرحمن الرحیم

وَلَقَدْ أَرْسَلْنَا مُوسَی بِآیَاتِنَا أَنْ أَخْرِجْ قَوْمَکَ مِنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّورِ وَذَکِّرْهُمْ بِأَیَّامِ اللَّهِ إِنَّ فِی ذَلِکَ لَآیَاتٍ لِکُلِّ صَبَّارٍ شَکُورٍ (ابراهیم -۵)

امام خمینی ، یک حقیقت همیشه زنده است ". مقام معظم رهبری

در سالروز ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت روح الله (قدس الله نفسه الزکیه) و قیام۱۵خرداد قرار داریم.

۱۴خرداد سال۱۳۶۸، سالروز رحلت امام خمینی، از جمله غمناک ترین روزهای تاریخ ایران به شمار می رود. در چنین روزی ملت بزرگ ایران و دیگر ملت های آزادیخواه جهان، از وجود ارزشمند و تابناک این عالم ربانی و رهبر عدالتخواه و حق طلب بی بهره گشته و در فقدان ایشان به عزا و سوگواری نشستند. سیاه پوش شدن آحاد ملت و حضور میلیونی در مراسم تشیع و وداع با امام (ره)، گویای عمق ارادت قلبی مردم به بنیانگذار انقلاب اسلامی و عظمت شخصیت ایشان بود.

در حالی بزرگداشت سالگرد ارتحال اسوه استقامت و تقوا و معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران ، حضرت امام خمینی (ره) را برگزار می کنیم که دیگر، نقش ایشان به عنوان رهبر و پیشوای جهانی و بزرگ ترین و تاثیرگزارترین شخصیت قرن بیستم بر کسی پوشیده نیست و تاریخ گواه است که اگر ژرف اندیشی ها و رهبری الهی پیر فرزانه انقلاب نبود، نه۱۵خردادی اتفاق می افتاد و نه نهال انقلاب در طی سال های۴۲تا۵۷بارور می شد.

امام راحل (ره) با رهبری‌های پیامبرگونه خویش بساط ابوسفیان‌های زمان را برچید و ندای حق‌طلبی را در جهان طنین‌انداز کرد. اما در کوتاه‌ترین زمان ممکن پس از رحلت جانسوز امام رحمه الله علیه، مجلس خبرگان رهبری سکان زعامت امت اسلامی را به دست خلف صالح امام سپرد تا راه امام تداوم یابد و اندیشه‌های نورانی آن رهبر کبیر به منصه ظهور رسد.

فرزندان ایران اسلامی در طی این مسیر متعالی، در سایه حمایت از تولیدات داخلی و اعتماد به داشته های خود، قله های ترقی و پیشرفت را در تمامی عرصه های علمی، فرهنگی ، سیاسی ، اجتماعی و اقتصادی طی خواهند کرد و با پیروی از منویاتمقام معظم رهبری کشور عزیزمان، ایران اسلامی با عزت و سرافرازی،قدرتمندتر و پر آوازه‌تر از گذشته به راه خود ادامه خواهد داد.

حزب موتلفه اسلامی مازندران با اندوهی تمام ناشدنی از رحلت پیر فرزانه خود نام و یاد شهدای قیام خونین۱۵خرداد را گرامی می‌دارد و به تبعیت از راه امامین انقلاب خدمت صادقانه به مردم عزیز میهن اسلامی را با هدف مبارزه با کفر جهانی و برچیده شدن بساط مستکبرین جهان ادامه خواهد داد و یقین دارد که با رهبری داهیانه مقام عظمای ولایت، تمام نقشه‌های استکبار نقش برآب خواهد شد و پرچم پر افتخار نظام اسلامی از دستان پرتوان حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) به حضرت ولی عصر (عج) تقدیم خواهد شد.

با تشکر

حزب موتلفه اسلامی مازندران

*بیانیه حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر به این شرح است:

بسمه تعالی

سی و سومین سالگرد عروج ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)را به رهبر معظم انقلاب وشیفتگان ولائی آن امام بزرگوار تسلیت عرض می کنیم.

14خردادسال 1368روز حزن انگیز و تلخی برای مردم ایران اسلامی بود روزی که مردم ایران رهبر بزرگ و فرزانهخود را از دست دادند.رهبری ساده زیست وشجاع که نگاه به چهره او انسان را به یاد پیامبر اعظم (ص ) وامیر المؤمنین(ع) می انداخت او کسی بود که به عنوان نایب امام زمان حکومت اسلامی را برای اولین بار پس از امیرالمؤمنین وامام حسن مجتبی (ع) درتاریخ احیا کرد و او احیاگر سیره پیامبر وامیرالمؤمنین بود وتواضع وفروتنی او نشانه روحیه توحیدی واخلاص او نسبت به پروردگارمتعال بود. اوحامی مستضعفان عالم ومدافع محرومین جهان بود . رحمت ودرودخدا وفرشتگان وانبیای الهی براو باد.او بی عدالتی و ظلم حکومت ستم شاهی را ازبین برد وکشورایران را استقلال وعظمت بخشید.

بنیان گذارانقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) این نظام مقدس را بر مبنای اسلام ناب محمدی(ص) وسیره اهل بیت پیامبربنیان گذاشت . آموزه های امام خمینی (ره) راهگشاست ومقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای جانشین برحق امام راحل راه ترسیم شده توسط امام را دقیقا وحساب شده تداوم بخشیده وهمواره امام را الگوی خود و شهدای انقلاب و دفاع مقدس معرفی می کند وباوجود فقدان امام بزرگوار، تداوم اندیشه و آرمان ‌های ناب ایشان و برافراشتن پرچم عدالت در برابر ظلم و بی عدالتی استکبار وصهیونیسم جهانی همچنان با ایمان و اعتقاد راسخ دنبال می کند ونظام مقدس اسلامی راحفظ نموده وشر استکبار واذناب آن را ازسر مردم مؤمن ولایتمدار ایران اسلامی دفع می کند.

ابعاد شخصیت امام راحل و سیره عملی اورا به عنوان چراغ راه آینده برای جامعه اسلامی بویژه نسل جوان معرفی وترسیم می کند و ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی و مبارزه با مستکبران جهان راتداوم می بخشد وآنهارا ازتسلط برکشور امام زمان مأیوس نموده است .اوشاگرد امام بوده است وهرچه تدبیر می کند ازبرکت وجود امام می داند.

حزب مؤتلفه اسلامی استان بوشهر این حادثه ناگوارورحلت جانگداز را به رهبر عالی قدر وفرزانه انقلاب وامت قدردان نعمت ولایت تسلیت عرض می کند وهمگان را به پیروی از رهنمود های امام ومقام معظم رهبری دعوت می نماید.

حزب مؤتلفه اسلامی استان بوشهر

*بیانیه حزب موتلفه اسلامی استان قزوین به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

_(وَعَدَ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُوا مِنْکُمْ وَ عَمِلُوا الصَّالِحَاتِ لَیَسْتَخْلِفَنَّهُمْ فِی الْأَرْضِ کَمَا اسْتَخْلَفَ الَّذِینَ مِنْ قَبْلِهِمْ وَ لَیُمَکِّنَنَّ لَهُمْ دِینَهُمُ الَّذِی ارْتَضَی لَهُمْ وَلَیُبَدِّلَنَّهُمْ مِنْ بَعْدِ خَوْفِهِمْ أَمْنًا یَعْبُدُونَنِی لَایُشْرِکُونَ بِی شَیْئًا وَ مَنْ کَفَرَ بَعْدَ ذَلِکَ فَأُولَئِکَ هُمُ الْفَاسِقُونَ) (نور/۵۵)_

مقام معظم رهبری مدظله العالی : امام مظهر عینی حرکت عظیمی است که ملّت ایران آغاز کرد و تاریخ خود را متحوّل کرد؛ امام بنیان‌گذار یک مکتب فکری و سیاسی و اجتماعی است. (۱۴/۳/۱۳۹۴)

پیروزی معجزه آسای انقلاب اسلامی بدون رهبری پیامبرگونه امام خمینی(ره) در شروع و استمرار انقلاب، امکان پذیر نبود. ایشان با پی ریزی حکومت مبتنی بر اسلام و برانداختن نظام منحط و منحوس سلطنتی، تحولات شگرفی را فراتر از جغرافیای ایران در سطح منطقه و بلکه در فراسوی آن رقم زدند به گونه‌ای که پس از این انقلاب شکوهمند و تحول گراقرن جدید، قرن سقوط و افول ابرقدرت ها و قرن اوج مجد و عظمت ایران اسلامی شد.

امام خمینی(ره) متفکر بزرگ عصر حاضر و احیاگر اسلام ناب محمدی(ص) و بزرگ مردی بود که جهان را با اندیشه الهی خود از فرو رفتن در اندیشه‌های دنیا طلبانه قدرت های جهانی رهانید و اسلام را بعنوان یگانه مسیر رستگاری بشریت به جهان معرفی کرد. بزرگ مردی که منادی دین و عدالت و مواسات و محبوبترین رهبر مسلمانان در جهان معاصر و پناهگاه عدالت ‌طلبان و ستمدیدگان بود و آن چنان گام برمی داشت که برکات آن برای همیشه باقی مانده و خواهد ماند.

اینک و پس از گذشت بیش از سه دهه از عروج ملکوتی امام خمینی (ره) و چهل سال از بذر افشانی شجره‌ی طیبه‌ انقلاب اسلامی و در طلیعه‌ی دهه‌ی پنجم عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی، بیش از پیش آشکار و عیان شده که چگونه تقدیر الهی سبب گشت در بحبوحه‌ی جانکاه فقدان آن پیر مراد سفر کرده، خمینی دیگری همچون ، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای، سکان کشتی انقلاب اسلامی را چونان سدّ محکم و بنیان مرصوصی در دست گرفته و آن را به سوی آرمان پیوسته‌ی بشر براند و امروز پرچم راه ، تفکر ، اندیشه و سلوک آن رهبر فرزانه و حکیم سفر کرده در دستان خلف صالح اش برافراشته است و نظام سلطه و استکبار در شرایطی متفاوت از سر استیصال و در ماندگی ، مجد و عظمت ایران اسلامی را بیش از پیش به نظاره نشسته است.

حزب موتلفه اسلامی استان قزوین ضمن گرامیداشت سالروز قیام مردمی۱۵خرداد که سرآغاز نهضت بیداری اسلامی ملت ایران و نشانگر عمق پیوند معنوی مردم با آرمان های الهی و نمایش فداکاری ملت برای حفظ اسلام و برچیده شدن سلطه طاغوتیان بود، پیشتازی و پرچمداری جبهه اسلام واقعی توسط جمهوری اسلامی ایران را از نعمات وجود بابرکت امام خمینی(ره) در تاریخ ایران اسلامی دانسته و استمرار این حرکت بزرگ الهی را در حمایت از ولایت مطلقه فقیه و نایب برحق امام راحل، حضرت امام خامنه ای(مد ظله العالی) می داند و معتقد است امام خمینی (ره) یک حقیقت همیشه زنده است و اینک که۳۳سال از رحلت آن ابرمرد بزرگ انقلاب اسلامی می گذرد راه و سیره اوبعنوان یک اسوه و الگو باقی مانده و چراغ راه رهپویان ایشان خواهد بود.

بعون الله تعالی

حزب مؤتلفه اسلامی استان قزوین

https://shoma-weekly.ir/rvzkM7