شهرستانها

بیانیه حزب موتلفه اسلامی استان سیستان و بلوچستان به مناسبت سالروز شهادت شهدای فاجعه هفتم تیر

حزب موتلفه اسلامی استان سیستان و بلوچستان با صدور بیانیه ای یاد و خاطره شهید بهشتی و شهدای فاجعه انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی در هفتم تیر سال 60 را گرامی داشت.
حزب موتلفه اسلامی استان سیستان و بلوچستان با صدور بیانیه ای یاد و خاطره شهید بهشتی و شهدای فاجعه انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی در هفتم تیر سال 60 را گرامی داشت. متن بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فاجعه هفتم تیر حقیقتاً سند مظلومیت ملت ایران و جمهوری اسلامی بود.

مقام معظم رهبری(مدظله العالی)

هفتم تیرماه سال ۱۳۶۰ یادآور اقدام تروریستی و ضد بشری منافقین کوردل و خائن در انفجار دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی است که در پی آن آیت الله دکتر بهشتی (ره) و ۷۲ یاور امام و انقلاب به ملکوت اعلی پیوستند.

شهید مظلوم دکتر بهشتی(ره) را میتوان یکی از معماران بزرگ تجدید بنای تفکر انقلابی و تشکیلاتی انقلاب اسلامی ایران به شمار آورد.

موقعیت برجسته دکتر بهشتی(ره) سبب شد که فرصت‌طلبان و معاندان انقلاب اسلامی، به خیال واهی خویش، با زدن انگ‌ها و تهمت‌ها سعی کنند ایشان را از سر راه بردارند تا به مطامع و منافع دنیوی خود دست یابند، لیکن آیت‌الله بهشتی(ره) کسی نبود که با جوسازی معاندان و کج فهمی جاهلان، میدان مبارزه را خالی کند و عافیت‌طلبی پیشه سازد، لذا دست های متجاوز بیگانه با همراهی عناصر خودفروخته و منافق، تنها چاره کار را در ترور فیزیکی ایشان دیدند و در شامگاه هفتم تیر ۱۳۶۰ با به شهادت رساندن دکتر بهشتی(ره) و ۷۲ تن از یاران باوفای ایشان، مظلومیت این شهید عزیز و روسیاهی خود را در تاریخ به ثبت رساندند.

حضرت آیت الله سید محمد تقی حسینی طباطبایی که به سیدالشهدای سیستان و بلوچستان شناخته شده اند نیز در زمره همین شهیدان والامقام بوده و در به ثمر رسیدن و شکوفایی انقلاب اسلامی نقش و تاثیر به سزایی داشته اند.

این شهید مجاهد از مفاخر و برجستگان انقلاب اسلامی، و از یاران صدیق امام خمینی(ره) بودند که نام و یادشان در افتخارات این خطه شهید پرور و در تاریخ انقلاب اسلامی همیشه جاودان خواهد ماند.

( به روان پاک و مطهر شهدای انقلاب اسلامی که در راه اقامه قسط و عدل جانشان را نثار نمودند درود می فرستیم. )

بدون تردید فاجعه هفتم تیرماه سال ۱۳۶۰، سند حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی در یکی از حساس ترین مقاطع تاریخی انقلاب است که در آن چهره جنایتکار و پلید منافقان و معاندین از یک سو، و مظلومیت و عظمت ملت انقلابی ایران از سوی دیگر به خوبی نمایان شد.

خون پاک و به ناحق ریخته شده شهدای بزرگواری چون شهید بهشتی(ره)، شهید حسینی طباطبایی و دیگر یاران باوفای حضرت امام خمینی (ره) در حادثه انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی، نه تنها مسیر انقلاب و حکومت اسلامی را منحرف نساخت، بلکه موجب شد تا شجره طیبه انقلاب اسلامی بارورتر و در مقابل طوفان‌های سهمگین کینه دشمنان و بدخواهان، مقاوم‌تر شود.

امروز قوه قضائیه با اقتدار و با رعایت موازین قسط و عدل اسلامی در راستای تحقق عدالت در جامعه گام برداشته و با پاسداری از قانون اساسی و سرلوحه قرار دادن رهنمود‌ها و ارشادات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، در گام دوم انقلاب، مسئولیت خطیر و حساسی را در پشتیبانی از حقوق فردی و اجتماعی و تحقق بخشیدن به عدالت علوی عهده‌دار است.

در این برهه از تاریخ انقلاب اسلامی که کشور همواره آماج حملات سخت و نرم جبهه استکبار و عوامل نفوذی آنان بوده و دشمنان انقلاب و نظام گلوگاه اقتصادی این ملت شجاع و مقاوم را هدف گرفته اند، به حول و قوه الهی سیر تحولی ایجاد شده در قوه قضائیه، همچنان با قوت و قدرت ادامه دار است و ان شاءالله در آینده ای نزدیک با تعقیب قضائی و محاکمه همه رانت خواران و مفسدان اقتصادی و قطع ریشه های به جامانده و پوسیده نفوذ و فساد، موجبات خوشحالی ملت انقلابی و افزایش اعتماد عمومی فراهم خواهد آمد.

حزب موتلفه اسلامی استان سیستان و بلوچستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت‌الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران صدیق ایشان و همه شهیدان والامقام انقلاب اسلامی و با قدردانی از تلاش‌های بی‌وقفه خدمتگزاران محترم دستگاه قضا، با مدد گرفتن از ارواح طیبه شهیدان، آمادگی کامل خود را جهت پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی، تحقق منویات رهبر فرزانه انقلاب(مدظله العالی) و پیگیری مطالبات بحق ملت شریف ایران اسلامی اعلام داشته و بر ادامه راه شهدا تا استیلای کامل حق بر باطل و استقرار حکومت جهانی حضرت بقیه الله الاعظم (اروحنا له الفداء) تاکید می نماید.

https://shoma-weekly.ir/OFcfYn