شهرستانها

بیانیه حزب موتلفه اسلامی استان سمنان

ضمن اعلام انزجار از اقدام موهن و پخش فیلم آمریکایی صهیونیستی که در آن به ساحت مقدس پیامبر (ص) توهین شده بود بر وحدت امت اسلامی با هدف مقابله با استکبار جهانی تاکیدکرد.
ضمن اعلام انزجار از اقدام موهن و پخش فیلم آمریکایی صهیونیستی که در آن به ساحت مقدس پیامبر (ص) توهین شده بود بر وحدت امت اسلامی با هدف مقابله با استکبار جهانی تاکیدکرد. متن بیانیه به این شرح است:
1- با توجه به تعالیم انسان ساز اسلام مبنی بر لزوم آشنا نمودن جامعه با فضائل اخلاقی و ضرورت مقابله با شیوع منکرات امید است عموم مردم متدین با امر به معروف و نهی از منکر لسانی و مسئولین محترم با اجرای قوانین مربوطه از جمله قانون عفاف و حجاب نسبت به ادای این فریضه الهی سعی و تلاش مضاعف نمایند.
2- یقیناً نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی می‌توانند نقش بسزایی در ایجاد وحدت،  بالندگی و پیشرفت همه جانبه استان در دهه چهارم انقلاب که به فرموده مقام معظم رهبری دهه پیشرفت و عدالت می‌باشد ایفا نمایند، لذا امید است این نقش تاثیرگذار کما فی‌السابق با پرهیز از هر گونه نگاه منطقه‌ای یک جانبه و تک بعدی با درک مشترک از نیازها و مشکلات استان ادامه یابد.
3- با عنایت به تاکید مقام معظم رهبری در جمع هیأت محترم دولت در خصوص رسیدگی به امور معیشتی مردم به عنوان ولی نعمتان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران لازم است این امر مورد توجه، پیگیری و نظارت بیشتر مسئولان عالی رتبه استان قرار گیرد.
4- با عنایت به وجود نیروهای کارآمد، خلاق و متعهد بومی که شناخت جامع و کامل از امکانات بالقوه و بالفعل استان دارند، بکارگیری این عزیزان در تصدی امور می‌تواند به پویایی و بالندگی اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی استان منجر گردد.
5- با توجه به رضایت مقام معظم رهبری از سفرهای استانی هیأت محترم دولت، پیگیری مصوبات سفرها تا تحقق کامل آن توسط مسئولان و نمایندگان محترم استان مورد انتظار و تاکید می‌باشد.

https://shoma-weekly.ir/17Zjs2