شهرستانها

بوشهر از استان‌های ضعیف در زمینه توسعه‌ای است

دبیر حزب موتلفه در استان بوشهر گفت: استان بوشهر علی رغم ظرفیت‌ها اما از استان‌های ضعیف و عقب افتاده در زمینه توسعه‌ای است.
دبیر حزب موتلفه در استان بوشهر گفت: استان بوشهر علی رغم ظرفیتها اما از استانهای ضعیف و عقب افتاده در زمینه توسعهای است.

عبدالله فاتحی در گفتگو با خبرنگار مهر با تبریک هفته دولت، با اشاره به اینکه معیشت درصد قابل توجهی از مردم استان بوشهر از طریق کشاورزی است، تصریح کرد: راهاندازی یک آبشیرینکن در شهر بوشهر نتوانسته پاسخگوی نیاز مردم باشد و دیگر شهرستانهای استان نیز با مشکل کم آبی روبرو هستند و میطلبد با افزایش این آبشیرینکنها برای بهبود این مشکل نیز تلاش شود.

وی گرانی و بیکاری را دو معضل همه گیر کشوری خواند که در استان بوشهر نیز مردم با آن درگیر هستند و گفت: در زمینه بیکاری و اشتغال و جذب جوانان بومی در پارس جنوبی کارهایی انجام شده اما به دلیل کثرت بیکاران تحصیلکرده حل این موضوع نیازمند برنامهریزی مجدد و اقدامات بیشتر است.

وی همچنین با اشاره به انتشار اخبار شناسایی انبارهای احتکار از سوی ارگانهای نظارتی، خاطرنشان کرد: باید محصولات کشف شده وارد بازار شود تا مردم نیز آثار کشف انبارها را ببینند.

وی با بیان اینکه نقدی که در دولت نهم و دهم وارد بود در این دولت نیز تکرار شده است، افزود: جریان مشاورین جوان در دولت نهم و دهم اقدام شد که افرادی که با آنها هم جناح و همفکر بودند بعنوان مشاور جوان استفاده می شدند که این برنامه از اساس برای تشویق و تربیت نیروی جوان بسیار خوب است اما اشکالی که به دولت گذشته وارد بود به این دولت هم وارد است چرا که انتخاب ها بدون در نظر گرفتن توانمندی و تنها با نگاه جناحی انتخاب می شود.

https://shoma-weekly.ir/UjYunV