ورزش

به یمن برد تیم ملی، بازداشت شدگان اخیر آزاد شوند

آیا کسی که با چاقو نیرو‌های حافظ امنیت را سر می برد و آنها را زنده زنده می سوزاند و یا با اسلحه گرم مردم را به رگبار می‌بندد نباید مجازات شود؟ آیا باید قاتلان مردم و نیرو‌های حافظ امنیت یا آسیب زنندگان به اموال عمومی و ایجاد‌کنندگان ناامنی مورد عفو عمومی قرار بگیرند؟

عباس آخوندی، از مدیران دولت روحانی در صفحه ی شخصی خود نوشت: "اینک زمانی است که به یمن برد تیم ملی و به منظور آشتی ملی و شادی مردم ایران تمام زندانیان حوادث اخیر و تمام زندانیان سیاسی بی قید و شرط آزاد شودند"
این شگرد قدیمی جریان اصلاح طلب در فتنه هاست که همواره خود را حامی مردم جا زده و فتنه گران دستگیر شده را مردم مظلومی معرفی می کنند که تنها به مطالبه ی حقشان برخواسته اند. این در حالیست که اولا افراد کم تقصیری که تحت تاثیر جو موجود قرار گرفته و در اغتشاشات دستگیر شدند، بدون کوچکترین محاکمه ای آزاد شده‌اند.

اما آیا از نظر آقای اخوندی کسی که با چاقو نیرو‌های حافظ امنیت را سر می برد و آنها را زنده زنده می سوزاند و یا با اسلحه گرم مردم و نیرو‌ها را به رگبار می‌بندد نباید مجازات شود؟ آیا او انتظار دارد قاتلان مردم و نیرو‌های حافظ امنیت یا آسیب زنندگان به اموال عمومی و ایجاد‌کنندگان ناامنی برای مردم مورد عفو عمومی قرار بگیرند؟
آقای اخوندی! چگونه است که زنجیره جنایت و شرارت و ترور توسط آشوبگران تروریست را نمی بینید و به روی خود هم نمی آورید، اما وقتی آنها گرفتار قانون شده اند سنگ آنها را به سینه می زنید و خواستار عدم مجازات کفتارهای قاتل می شوید؟
این حق مسلم و قانونی و شرعی مردم است که با این پلشتی‌ها برخورد قاطعانه صورت گیرد، اما باید مشخص شود که جریان اصلاح طلب چه نسبتی با جنایتکاران دارند که مجازات آنها را ناخوش می‌دارد؟

https://shoma-weekly.ir/Lk7PPu