زنان

به‌روزرسانی بصیرت مانع ایجاد مشکلات کشور می شود

بصیرت و به‌روز کردن اطلاعاتمان در باره جریان‌ها و گروه‌هایی که سعی می‌کنند در زمینه‌های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی تأثیرگذار باشند بسیار مهم است و باید انقلابی‌گری و بصیرتمان را دائماً به‌روز کنیم.

نرگس قدیری، مدیر بخش بانوان حزب مؤتلفه اسلامی، به مناسبت فرا رسیدن 9 دی روز بصیرت به خبرنگار روزنامه الکترونیکی شما گفت: یومالله 9 دی که یکی از نمادهای بزرگ بصیرت ملت ایران است و توانست خطرها و توطئههای زیادی را از کشور دور کند، یک روز و مناسبت خاص نیست.

وی تصریح کرد: بصیرت و بهروز کردن اطلاعاتمان در باره جریانها و گروههایی که سعی میکنند در زمینههای سیاسی، اقتصادی و اجتماعی تأثیرگذار باشند بسیار مهم است و باید انقلابیگری و بصیرتمان را دائماً بهروز کنیم.

مدیر بانوان حزب مؤتلفه اسلامی اشاره کرد: وقایعی که از ابتدای انقلاب اسلامی و نهضت امام خمینی(ره) تا الان که وارد گام دوم انقلاب اسلامی شدهایم، پیش آمد درسها و تجربیات بزرگی را به ما میدهد و نشان میدهد لازم است هر روز خودمان را از لحاظ اطلاعات، بصیرتافزایی و جریانشناسی بهروز کنیم.

وی خاطرنشان کرد: افرادی بودند که ابتدا با نهضت امام(ره) همراه بودند و به مرور زمان از ایشان و نهضت جدا شدند و در مقابل امام(ره) و مردم قرار گرفتند. حتی دستانشان به خون مردم بیگناه آلوده شد و با دشمن همکاری کردند. دلیلش این است که اطلاعات و بصیرتشان را بهروز نکردند و در یکسری مسائل گیر کردند و متوقف شدند و همان باعث سقوطشان شد.

قدیری تصریح کرد: انقلابی سال 1342، انقلابی سال 1357 و انقلابی سال 1399 در بسیاری از اصول ثابت هستند، اما اتفاقاتی که میافتد و تجربیاتی که کسب میشود و الزاماتی که در هر دوره به وجود میآید موجب میشود افراد بصیرتشان را بهروزرسانی کنند تا بتوانند با شناخت جریانهایی که روز به روز متولد میشوند و دگردیسی پیدا میکنند اطلاعاتشان را بهروز کنند و خدای نکرده با غفلت و دلبستگیهای خاصی به افراد و جریانها دچار بیبصیرتی و تصمیمگیریهای خطا نشوند تا کشور دچار مشکلات عدیده نشود.

وی با اشاره به اینکه بخش بزرگی از مشکلات کنونی کشور به علت بیبصیرتی برخی خواص و عوام ما به وجود آمده است، گفت: شاید در مواقع حساسی که تصمیمگیریهای بزرگی در کشور انجام میگرفت وظیفهمان را بهدرستی تشخیص و آن را انجام ندادیم و الان داریم آسیبهای ناشی از آن را تحمل میکنیم.

مدیر بخش بانوان حزب هشدار داد: اگر دشمن جلو میآید نشان می‌‌دهد جریانی داخلی به آن کمک و راه نفوذ را باز میکند. باید این جریانها را بشناسیم و با معرفی آنها به مردم آگاهی عمومی ایجاد کنیم و جلوی تکرار این اشتباهات را بگیریم.

وی با اشاره به توقف روی افراد بیان کرد: نباید روی اشخاص متوقف شویم. باید همراه با جریان اصلی انقلاب که به رهبری حضرت آقا پیش میرود همگام باشیم و اطلاعاتمان را بهروز کنیم.

قدیری در پایان تأکید کرد: در هر زمان وظیفهمان را بشناسیم و به آن عمل کنیم و به مردم آگاهی بدهیم و جلوی جریان نفوذ و خط نفاق را در کشور بگیریم. ما باید مراقب منافقین داخلی باشیم که بسیار پنهانتر از سازمان منافقینی که رسوا شدهاند با چهرههای ظاهرالصلاح و دلسوز مردم عمل میکنند. میبینیم این منافقین داخلی بعد از اینکه با غفلت مردم رأی میگیرند و روی کار میآیند چه صدمات و لطمات شدیدی به کشور و منافع ملی و مصالح مردم ما وارد میکنند.

https://shoma-weekly.ir/10HEkP