زنان

به دنبال روحانیت بصیر حرکت می کنیم

دومین کانون انتخاباتی خواهران حزب موتلفه اسلامی به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی توسط دفتر خواهران شهر تهران برگزار گردید.
در این نشست لاله افتخاری در خصوص تأثیرات بیانات مقام معظم رهبری در خطبه نماز جمعه گفت: خطبه های مقام معظم رهبری واضح، شفاف، کوبنده، شجاعانه، حکیمانه و دشمن شکن بود و از طرفی دل دوستان و ولایت مداران را شاد کرد و دیگر ابهامی باقی نگذاشت.
بیانات ایشان برای تمامی مسلمانان جهان بسیار دلگرم کننده بود و یک قدرت و جسارتی را به آنان داد تا ایستادگی کنند و موجب دلسردی و رعب در دل دشمنان شد. وی در ادامه با اشاره به اهمیت انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی عنوان کرد؛ انتخابات مجلس شورای اسلامی از اهمیت ویژه ای برخوردار است چنانچه دشمنان برای کمرنگ کردن انتخابات تلاش های بسیار انجام می دهند و با تخریب ها و سیاهنمایی ها علیه افراد و نامزدها سعی در دلسرد کردن مردم در این انتخابات هستند. ولی همانطور که میدانید شاخص ها و معیارها در انتخابات مشخص است و مردم با آن معیار و شاخص ها نمایندگان خود را انتخاب می نمایند.
افتخاری با بیان مشابهت شرایط امروز با شرایط تاریخ صدر اسلام عنوان کرد: اکنون همچون صدر اسلام و پس از آن در حکومت حضرت علی(ع) و جنگ جمل که فضا، فضایی غبارآلود بود عدهای به عنوان مسلمان در رکاب امیرالمومنین حاضر شدند و در جبهه حق بودند. در شرایط کنونی نیز با نگاهی به گذشته و تاریخ اسلام این امر حاصل می شود که اصولگرایان در انتخابات مجلس نهم رقیب یکدیگر شدند اما راهنمای حقیقی در طی این مسیر کاملاً مشخص است و در حقیقت خط مشی توسط مقام معظم رهبری کاملاً واضح و آشکار گردیده است و التزام به این خط ومشی از واجبات به حساب میآید.  افتخاری در رابطه با  نقش روحانیت بصیر و آگاه به الفبای  علم سیاست افزود: ما به دنبال روحانیت بصیری حرکت میکنیم که آشنا به الفبای سیاست و پیرو خط ولایت هستند چنانچه آنان امر کنند ما در صحنه حضور خواهیم یافت و در این غیر این صورت در عرصه دیگر به خدمت مشغول می شویم.
لازم به ذکر است در ابتدای این نشست سیده فاطمه فخر مسئول واحد بانوان حزب موتلفه اسلامی سخنانی پیرامون سیر تکامل انقلاب اسلامی و رویدادها و وقایع مهم آن پرداخت و همچنین با اشاره به بیداری اسلامی در منطقه به وظایف دینی و آرمانی ما در اشاعه فرهنگ اصیل جمهوری اسلامی به سایر ملل تأکید نمود.

https://shoma-weekly.ir/PNBhkc