شهرستانها

به جای تخریب شورای نگهبان به فکر خدمت به مردم باشید

دولت مجری انتخابات است نه ناظر که متاسفانه در این روز‌ها اکثریت قریب به اتفاق مسئولین دولتی به جای خدمت رسانی به مردم‌، در کار شورای نگهبان دخالت کرده و از همین الان در حال تخریب این نهاد مقدس می‌باشند.
معاون سیاسی حزب مؤتلفه اسلامی استان بوشهر عنوان کرد: متاسفانه دولتمردان دولت تدبیر و امید به جای خدمت رسانی به مردم و مشخصکردن وضعیت برجام برای مردم، افکار عمومی و رسانهها را به سوی انتخابات زودهنگام معطوف داشته تا مردم از قضیه برجام غافل شوند.

محمود خدری معاون سیاسی حزب مؤتلفه اسلامی استان بوشهر گفت: من به مسئولین محترم استان بوشهر اعم از فرهنگی و سیاسی عرض میکنم ما بیش از هر زمانی دیگر در این برهه حساس از عمر انقلاب به رهنمودها و گنجینههای ارزشمند سخنان اهل بیت (ع) و نهادینهکردن آن در جامعه اسلامی نیازمندیم. پس برای موفقیت در عملکردهایمان در بوشهر توسل به ثقلین همواره باید ملاک اصلی در زندگیمان باشد تا بتوانیم زمینه را برای ظهور انقلاب حضرت مهدی (عج) فراهم نماییم.

معاون سیاسی حزب مؤتلفه اسلامی استان بوشهر عنوان کرد: متاسفانه دولتمردان دولت تدبیر و امید به جای خدمت رسانی به مردم و مشخصکردن وضعیت برجام برای مردم، افکار عمومی و رسانهها را به سوی انتخابات زودهنگام معطوف داشته تا مردم از قضیه برجام غافل کنند. این فعال سیاسی بیان کرد: بسیار جای شگفتی است کسانی که مدعی خط امامی هستند حتی یک صفحه هم از صحیفه نور حضرت امام (ره) را مطالعه نمیکنند و فقط به تشویش افکار عمومی میپردازند. عضو کانون اساتید حزب مؤتلفه اسلامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: دولت مجری انتخابات است نه ناظر که متاسفانه در این روزها اکثریت قریب به اتفاق مسئولین دولتی به جای خدمت رسانی به مردم، در کار شورای نگهبان دخالت کرده و از همین الان در حال تخریب این نهاد مقدس میباشند.

این فعال سیاسی اصولگرا در پایان به وضعیت اصولگرایان استان بوشهر پرداخت و بیان داشت: همدلی و ائتلاف اصولگریان هر روز بیشتر میشود و برای معرفی کاندیداها به نتایج خوبی رسیدهایم و در صورت مشخصشدن آنها معرفی خواهیم کرد.

https://shoma-weekly.ir/4h2pNS