ورزش

به امید یک هوای تازه در هندبال

این روزها که در همه جا و از همه‌کس برخوردهای محبت‌آمیز می‌بیند، در رسانه‌ها تفسیر مثبت می‌خواند و از گوشه و کنار خبرهای خوب می‌شنود، باید به فکر فردا باشد. فردا روزی که خیلی زود از راه می‌رسد و اگر «ابوالحسن مهدوی» به فکر نباشد، سرنوشت قبلی‌ها در انتظارش خواهد بود. به هر حال از ما گفتن بود و...
امید توکلی- ورزش ایران پیش از این بارها ثابت کرده که خوش استقبال و بد بدرقه است. این نکته را «ابوالحسن مهدوی» رئیس جدید فدراسیون هندبال هم بهخوبی میداند و بدان واقف است.

مرد سرد و گرم چشیده ورزش کرمان که با رأی مجمع فدراسیون هندبال و در انتخاباتی سلامت و پاک برای 4 سال سکان هدایت این فدراسیون را برعهده گرفت. «مهدوی» در حالی این فدراسیون را تحویل گرفته که بهشدت اوضاع هندبال بحرانی است!

طرفداران هندبال که امید چندانی به آینده این رشته ندارند حالا آرزو میکنند «ابوالحسن مهدوی» بتواند طرحی نو در اندازد و این رشته جذاب را از شرایط کنونی خارج کند.«مهدوی» نیک میداند استقبال امروز گرچه نشانه خوبی است؛ اما نمیتواند همیشه پایدار باشد. بر همین اساس معتقدیم رئیس جدید باید ابتدا به ساکن و قبل از هر اقدامی، تنش و اختلاف موجود بین اهالی هندبال را به تعامل تبدیل کند. آنچه به وضوح قابل مشاهده است اختلاف شدید میان شهرهای هندبالخیز اصفهان، کرمان، سبزوار، تهران و... است که در مسابقات مختلف باشگاهی هر از گاهی سر باز کرده است! از آن گذشته بازیکنسالاری نیز در هندبال بیداد میکند و کار به جایی رسید که ما نتوانستیم در بازیهای آسیایی «اینچئون» از نسل طلایی خود استفاده کنیم و بهعنوان چهارمی آسیا رضایت داریم. چنانچه «ابوالحسن مهدوی» بتواند در اولین گام وحدت و همدلی را به هندبال بازگرداند، آنگاه میتواند با نگرش مثبت افکار عمومی مواجه شود.این حرفها را بهعنوان هشدار نوشتیم تا به «مهدوی» یادآوری کنیم؛ این روزها که در همه جا و از همهکس برخوردهای محبتآمیز میبیند، در رسانهها تفسیر مثبت میخواند و از گوشه و کنار خبرهای خوب میشنود، باید به فکر فردا باشد.

فردا روزی که خیلی زود از راه میرسد و اگر «ابوالحسن مهدوی» به فکر نباشد، سرنوشت قبلیها در انتظارش خواهد بود. به هر حال از ما گفتن بود و...

https://shoma-weekly.ir/Gns09l