شهرستانها

بهبود وضعیت اشتغال و ازدواج مهمترین مطالبه استان از دولت آینده

دبیر حزب موتلفه استان کهکیلویه و بویر احمد گفت: در سطح ملی و استانی مسائل و مشکلات مشترک زیادی وجود دارد، در این راستا مطالبه نخست به دلیل عملکرد ضعیف دولت رسیدگی به وضع معیشت، اشتغال جوانان و وضع اقتصادی کشور است.
محمد دانشی در گفتگو با هفته نامه شما، با اشاره به تشکیل ستادهای حامی آیت الله رئیسی اظهار داشت: تمامی دفاتر حزب موتلفه در شهرستان  ها و روستاهای استان در حمایت از آیت الله رئیسی فعال شده اند و از تمام ظرفیت برای این موضوع استفاده می کنیم.

 فعالیت های ستاد استان

دبیر حزب موتلفه استان کهکیلویه و بویر احمد افزود: کمیته راهبردی و نیز پایگاه مشترک ستادهای مردمی و حزب موتلفه در یاسوج تشکیل شده است. در شهرستان گچساران نیز که از نظر سیاسی بسیار فعال است ستاد مستقل راه اندازی شده است.

وی به مطالبات استانی از دولت آینده اشاره کرد و گفت: در سطح ملی و استانی مسائل و مشکلات مشترک زیادی وجود دارد، در این راستا مطالبه نخست به دلیل عملکرد ضعیف دولت رسیدگی به وضع معیشت، اشتغال جوانان و وضع اقتصادی کشور است.

دانشی ادامه داد: دلیل اصلی همه مشکلات موجود ناکارآمدی و ضعف مدیریتی دولت است که تیم اقتصادی کارآمدی نداشته است، این دولت بر پایه خوشبینی سبب به سختی افتادن معیشت مردم شده است.

دبیر حزب موتلفه استان کهگیلویه و بویر احمد  خاطرنشان کرد: در استان کهکیلویه و بویر احمد سروسامان دادن اقتصاد و معیشت مردم، ازدواج و اشتغال جوانان از مهمترین اولویت ها است.

https://shoma-weekly.ir/1acvSj