ورزش

بهانه‌دادی دست وزیر

حجــت‌الله خطـــیب رو کـه می شنــاسید؛ عملکردش طی ماه‌های اخیر مورد انتقاد بسیاری از کارشناسان قرار گرفته و پس از المپیک در هیچ برنامه زنده‌ای حاضر نشده بود. امّا خطیب ظاهراً آرام به دعوت برنامه «روح پهلوانی» پاسخ مثبت داد و به شبکه ورزش

حجــتالله خطـــیب رو کـه می شنــاسید؛ عملکردش طی ماههای اخیر مورد انتقاد بسیاری از کارشناسان قرار گرفته و  پس از المپیک در هیچ برنامه زندهای حاضر نشده بود.

 امّا خطیب ظاهراً  آرام به دعوت برنامه «روح پهلوانی» پاسخ مثبت داد و به شبکه ورزش رفت اما در پایان به شدت با یکی از کارشناسان برنامه و حتی عوامل پشت صحنه درگیر شد. وقتی رئیس با سؤالات چالشی آنها مواجه شد، با حالتی تند و عصبانی در چند مورد به منصوریان توهین و تأکید کرد که او را به عنوان کارشناس کشتی قبول ندارد. خطیب که تأکید داشت منصوریان صلاحیت صحبت کردن در مورد کشتی را ندارد به سؤالات صدرالدین کاظمی- مجری برنامه- هم نتوانست پاسخ روشنی بدهد و برنامه را به سمتی برد که کاظمی مجبور شد حضور خطیب در این برنامه را نیمهکاره اعلام کند.

 با این احوالات بد نیست بدانید  که طی روزهای اخیر ابهاماتی در خصوص حساب و کتابهای مالی فدراسیون کشتی مطرح شده بود و حتی وزیر ورزش هم با اعلام اینکه بیش از هر فدراسیون دیگری به فدراسیون کشتی پول پرداخت شده است، از وضعیت مالی حاکم بر این فدراسیون ابراز تعجب کرد.

گفته میشود خطیب آخرین روزهای حضورش در فدراسیون کشتی را سپری میکند و به همین دلیل ملاحظات لازم برای بقا پشت میز ریاست را کنار گذاشته است. امیر رضا خادم هم حضوری در وزارتخانه داشته که گفته مربوط به مراسم مؤسسهاش است. کی از دل رئیس ورزش خبر داره؟

https://shoma-weekly.ir/PrrtY8