شهرستانها

بصیرت مردم باعث شکست فتنه 88 شد

وقایع پس از انتخابات سال 88 در کشور، فتنه بزرگی بود که توسط بیگانگان به ویژه استکبار، صهیونیزم بین الملل و سرسپردگان داخلی آن به بهانه اعتراض به نتیجه انتخابات ایجاد شد.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با تبیین توطئه دشمنان در فتنه سال 88 گفت: فتنه گران با همکاری استکبار، شیرینی حضور پرشور مردم در حماسه 22 خرداد سال 88 را تلخ کردند.
' مراد کاظمی'  در گفت و گو  با خبرگزاری ایرنا با گرامیداشت حضور میلیونی و پرشور مردم در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سال 1388 ، اظهار داشت: وقایع پس از انتخابات سال 88 در کشور، فتنه بزرگی بود که توسط بیگانگان به ویژه استکبار، صهیونیزم بین الملل و سرسپردگان داخلی آن به بهانه اعتراض به نتیجه انتخابات ایجاد شد.
کاظمی تاکید کرد: بر اساس اسناد به دست آمده، فتنه گران فروپاشی نظام جمهوری اسلامی را در سر می پروراندند و مدت ها برای ایجاد آشوب در کشور برنامه ریزی کرده بودند.
ایشان در ادامه، ولایتمداری مردم و تدابیر داهیانه مقام معظم رهبری را از عوامل خنثی شدن این توطئه و نیرنگ خطرناک عنوان کرد و افزود: با بصیرت و بینش سیاسی بالای مردم در وقایع بعد از انتخابات سال 88، جمهوری اسلامی ایران یک بحران بزرگ را پشت سر گذاشت.

https://shoma-weekly.ir/liBD4o