زنان

بصیرت راهگشای شرایط کنونی

اولین کانون انتخاباتی دفتر خواهران حزب موتلفه اسلامی در روز سه شنبه ۲۸ دی ماه در دفتر خواهران تشکیل شد.

تنظیم: اکرم یافتیان
اولین کانون انتخاباتی دفتر خواهران حزب موتلفه اسلامی در روز سه شنبه ۲۸ دی ماه در دفتر خواهران تشکیل شد.
در این کانون که با استقبال خواهران حزب مواجه شده بود خانم‌ها فاطمه رهبر نماینده مجلس شورای اسلامی با موضوع انتخابات و فعالیت‌های مجلس هشتم، زارعی با بحث تحقیقی لایه‌های پنهان فعالیت‌های ضد انقلاب و  قدیری با تحلیل انقلابهای منطقه و شرایط کنونی آمریکا در جهان و ترسیم فضای انتخاباتی ایران و نقاط قوت اصولگرایان، دیدگاههای خود را تشریح کردند.
فاطمه رهبر در این کانون با اشاره به تاریخچه تشکیل جبهه متحد اصولگرایی و شکل کنونی شاخه‌های جریان اصولگرایی تبلیغ حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای را از وظایف همه دلسوزان نظام برشمرده و حفظ بصیرت و هوشیاری را در شرایط کنونی همچون همیشه راهگشا دانستند.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در ادامه با شرح خدمات مجلس هشتم به قوانین تصویب شده و در دست تصویب و بررسی مجلس اشاره کرده وگفت: قوانینی که در زمینه زنان وخانواده در این مجلس تصویب شده است از جمله دغدغه‌های رهبری در باره زنان و خانواده است وما می‌بینیم که ایشان نیز اهتمام جدی نسبت به زن وخانواده دارند. رهبر در پایان به پرسش‌های خواهران پاسخ داد.
دیگر سخنران این کانون نفیسه زارعی از پژوهشگران صفحه زنان نشریه بود که به ارائه طرح تحقیقی خود در زمینه جریانهای نفوذی در طول تاریخ ایران پرداخت. زارعی در این زمینه گفت: جریان موسوم به جریان انحرافی از قبل از انقلاب اسلامی و در زمان میرزا ملکم خان با ایجاد گفتمان لیبرال غربی از اسلام، شروع به کار کرده و در جریان انقلاب اسلامی با بهره گیری از جایگاه نظام اسلامی و استفاده از موقعیت خود در این بستر در هر مقطعی ضرباتی را بر پیکره  نظام وارد کردند.
زارعی در پایان خاطر نشان کرد: این شبکه با نفوذ پنهان در لایه‌های نظام تغذیه کرده و ادامه حیات داده است و امروز در شرایط فعلی با ایجاد ترس کاذب در نظام می‌خواهند از موقعیت انتخابات مجلس شورای اسلامی بهره ببرند و این در حالی است که هوشیاری رهبرمعظم انقلاب راه را بر هر نگرانی بسته است.
همچنین نرگس  قدیری ضمن تشریح مسائل خاورمیانه و انقلاب‌های شکل گرفته در این منطقه و به ویژه کشور مصر اظهار داشت: شرایط مصر و مردم این سرزمین به دلیل حب به اهل بیت (علیهم السلام) و آشنایی با انقلاب اسلامی ایران آنان را برای پذیرش روحیه استکبار ستیزی آماده کرده است و این امر در جریان تسخیر سفارت رژیم صهیونیستی در قاهره کاملا آشکار بود.
 قدیری با اشاره به تاثیر شگرف سخنان رهبر انقلاب بر افکار عمومی مردم مصراظهار داشت: سخنان مقام معظم رهبری در خصوص انقلاب مصر تاثیر شگرفی بر افکار عمومی مردم مصر داشت به طوریکه روح اسلام خواهی و استکبار ستیزی در مردم این منطقه دمیده شد.
عضو اسبق شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در خصوص انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی افزود: در هر انتخاباتی برای جلوگیری از انحراف می‌بایست یک شاخص داشته باشیم در این انتخابات و البته سایر انتخابات‌ها بهترین شاخص منویات مقام معظم رهبری است و خواست ایشان امروز چیزی جز حضور پرشور و آگاهانه مردم نیست.

 

https://shoma-weekly.ir/kV7LIb