شهرستانها

برگزاری نشست مشترک حزب موتلفه خراسان شمالی با نمایندگان استان

دبیر و شورای سیاسی اجتماعی حزب موتلفه اسلامی استان خراسان شمالی با آقایان دکتر قاسم جعفری و موسی الرضا ثروتی نمایندگان مردم شهرستانهای بجنورد و جاجرم در مجلس شورای اسلامی دیدار کردند.
دبیر و شورای سیاسی اجتماعی حزب موتلفه اسلامی استان خراسان شمالی با آقایان دکتر قاسم جعفری و موسی الرضا ثروتی نمایندگان مردم شهرستانهای بجنورد و جاجرم در مجلس شورای اسلامی دیدار کردند.

در این جلسه که با هدف تحلیل اوضاع سیاسی اجتماعی استان و تبیین عملکرد نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و همچنین پاسخ به سوالات اعضاء شورا در زمینههای سیاسی و فرهنگی و اقتصادی کشور تشکیل شد موسی الرضا ثروتی گفت: رهبری هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، ثبات بینظیری را در بین کشورهای منطقه به ایران اسلامی بخشیده است.

وی با اشاره به جریانات فعال سیاسی در کشور گفت: فرماندهی نظام اسلامی به عهده رهبری است و ما باید همگام با رهبری، نه جلوتر و نه عقبتر حرکت کنیم.

ثروتی حمایت از دولت را در راستای منویات مقام معظم رهبری دانست و افزود البته طرح انتقادات سازنده و استفاده از حقوق قانونی نمایندگان منافاتی با حمایت از دولت ندارد.

ثروتی با اشاره به مواضع حزب موتلفه اسلامی پیرامون جریان فتنه، مواضع اصلاح طلبان، عملکرد دولت احمدینژاد و نحوه برخورد با دولت دکتر روحانی گفت: ما این مواضع را تایید میکنیم. وی باتشریح کیفیت فراکسیونهای فعال در مجلس اعم از فراکسیون اصولگرایان، اصلاح طلبها، رهروان ولایت و موتلفه اسلامی گفت: هرکدام از فراکسیونها دیدگاههای خاص و تاثیر گذاریهای متفاوتی در عرصه سیاسی و فرهنگی دارند اما در تصمیمات مهم و اساسی مربوط به نظام اسلامی، متحد و یکصدا و مدافع منافع نظام هستند.

قاسم جعفری دیگر نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی با اظهار مسرت از بهبودی کامل مقام معظم رهبری در تحلیلی از شرایط سیاسی بین المللی و منطقهای و ایران اسلامی گفت: امروز صاحبنظران سیاسی اعتراف میکنند که صدور انقلاب اسلامی که سالها پیش توسط حضرت امام (ره) مطرح شد اتفاق افتاده است.

جعفری با اشاره به زنده شدن انقلاب یمن، پیروزی مردم غزه و موفقیت سیاسیون عراق در تشکیل دولت افزود با درایتهای مقام معظم رهبری و به لطف خداوند متعال شرایط منطقه به نفع امت اسلامی درحال پیش روی است.

وی محل امیدواری دشمن در ضربه به نظام را عرصه فرهنگ دانست و گفت دوستداران انقلاب اسلامی و فعالان عرصه سیاسی و فرهنگی باید حساسیت بیشتری نسبت به مسائل فرهنگی داشته باشند.

نماینده مردم بجنورد و جاجرم در مجلس، با تشریح توطئههای دشمنان در عرصههای مختلف بویژه عرصه فرهنگی افزود اگر انگیزههای دینی و فرهنگی از جوانان گرفته شود حمیت و غیرت دینی از آنان رخت برخواهدبست.

دکتر جعفری با تمجید از برگزاری این گونه جلسات توسط موتلفه اسلامی استان گفت: باید در شکل گیری و استمرار فعالیتهای روشن بینانه فرهنگی حرکتهای خودجوش مومنین به اسلام و انقلاب گسترش یابد.

https://shoma-weekly.ir/VeV6tN