شهرستانها

برگزاری سفرهای نظارتی معاونت سازماندهی و آموزش حزب موتلفه اسلامی

دور اول سفرهای نظارتی معاونت سازماندهی و آموزش حزب موتلفه اسلامی در دوره سیزدهم انجام شد.

در این دور از سفرها که استانهای قم، مرکزی، لرستان، کرمانشاه و همدان را شامل می شد قناعت معاون سازماندهی و آموزش، دکتر افشاری آزاد قائم مقام معاونت و شریفی رئیس دفترمعاونت، مهمان دبیر استان، اعضای شورای استان و دبیران شهرستانهای تابعه بودند.

در این سفرها قناعت معاون سازماندهی و آموزش ضمن تشکر و قدردانی از زحمات ارزشمند همکاران حزب در استانها و شهرستانها به تبیین شرایط موجود حزب و بررسی انواع فعالیت های حزب در رده و دوره های های مختلف پرداخت.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: با توجه به موقعیت فعلی و ظرفیت های بدست آمده و وجود نیروهای انقلابی و کارآمد حزبی در سطح کشور، زمان بهره برداری مطلوب فرارسیده است.

وی با بیان اینکه باید همه تلاش خود را در جهت هدایت و حمایت جریان انقلابی در کشور به کار گیریم اظهار داشت: حزب برای حضور در عرصه های مختلف سیاسی در آینده خود را آماده کرده و برای آن برنامه دارد.

در این دیدارها اخوان دبیر استان قم، مقدسی دبیر استان مرکزی، ملکشاهی راد دبیر استان لرستان، عبدی دبیر استان کرمانشاه، الفت دبیر استان همدان و همچنین مدیران حزب در استان و دبیران شهرستانها از برگزاری این سفرها اظهار خرسندی نموده و خواستار تداوم آن شدند.

بحث و تبادل نظر نسبت به جایگاه فعلی حزب، نحوه عملکرد دولت سیزدهم در استان مربوطه و نیز تهدیدها و فرصت ها و ظرفیتها و مشکلات موجود دفاتر حزب و مسائل تشکیلاتی از دیگر محورهای گفت وگوها در این سفرها بود.

لازم به ذکر است که در جریان سفر به استان لرستان، اعضای این هیات به همراه اعضای شورای حزب موتلفه اسلامی استان با دکتر زیوار استاندار استان لرستان دیدار و گفت وگو کردند.

در این دیدار بر استفاده از نیروهای کارآمد و ظرفیت بالای حزب در سطح استان تاکید و تعامل بهتر استاندار با حزب درخواست شد.

همچنین اعضای این هیات در حاشیه سفر به استان کرمانشاه با حضور بر مزار سردار شهید کرمی راد و مرحوم حاج بهروز همتی دبیران فقید استان کرمانشاه، یاد و خاطره آنان را گرامی داشتند.

https://shoma-weekly.ir/jNizB3