شهرستانها

برگزاری جلسه وحدت در خراسان شمالی با محوریت موتلفه اسلامی

در حال حاضر یک گروهی به دنبال آن هستند که اصولگرایی سربلند نکند. دوره اصولگرایی نگذشته است، اصولگرایی اعتقادی دارد و حجم زیادی از مردم با آن همراه است.

علی احمدنیا دبیر حزب موتلفه اسلامی استان خراسان شمالی، در مورد برگزاری جلسه وحدت اصولگرایان در این استان گفت: برای برگزاری نشست مشترک و همایش اصولگرایان در استان، شورای همگرایی با محوریت حزب موتلفه جلساتی مقدماتی برگزار و هماهنگیهای اولیه انجام شد که نتیجه آن تجمع همگرایانه کلیه تشکلهای اصولگرایی در استان شده که جناب حجت الاسلام تقوی سخنران آن بودند

به گفته خبرنگار «شما» از بجنورد، در این تشکل و همایش اصولگرایی حجت الاسلام تقوی رئیس شورای همگرایی اصولگرایان کشور گفت: اصولگرایی همچنان در ادامه راه خود باقوت و اقتدار پابرجاست.

حجت الاسلام والمسلمین تقوی در جمع اصولگرایان این استان با اشاره به اینکه برخی از افراد میگویند هشت سال آمدیم و امتحان دادیم و در حال حاضر مردم به آن پشت کردند، افزود: ما گفتمان اصولگرایی را حفظ خواهیم کرد، و مردم به اصولگرایی پشت نکردهاند.

تقوی با بیان اینکه اگر اصولگرایان از منیت و خودشیفتگی فاصله میگرفتند، اوضاع به شکل دیگری میشد، اظهار کرد: اگر در اصولگرایان ضعفی وجود داشته چه ربطی به اصولگرایی دارد؟ اصولگرایی ایراد و اشکالی ندارد، ما باید خودمان را اصلاح کنیم، هر عیبی که وجود دارد در خود ما است.

رئیس شورای همگرایی اصولگرایان کشور بیان کرد: در دوره اصولگرایی کارهای خوبی انجام شده، البته ضعفهایی نیز وجود داشته است و آن ضعفها نیز مهم بوده است اما نباید آن خدمات را نادیده بگیریم.

تقوی با ذکر اینکه اصولگرایی کم نیاورده و کم نمیآورد، توضیح داد: در حال حاضر یک گروهی به دنبال آن هستند که اصولگرایی سربلند نکند. دوره اصولگرایی نگذشته است، اصولگرایی اعتقادی دارد و حجم زیادی از مردم با آن همراه است.

وی افزود: اصولگرایی به معنای اداره کشور بر اساس رهنمودهای امام و بر محور ولایت است.

وی تاکید کرد: اگر قرار باشد گزارشی ارائه دهیم به جامعه روحانیت مبارز تهران و جامعه مدرسین قم تقدیم خواهیم کرد.

تقوی با اشاره به اینکه سیاست ما سیاست تعامل است، تصریح کرد: ما خط قرمزهایی را داریم که فتنه و فتنه گران خط قرمزهای ما هستند، ما فتنه گران را مخلص نمیدانیم و آنها را خطری برای کشور میدانیم.

رییس شورای همگرایی اصولگرایان کشور گفت: ما میخواهیم نشاط، وحدت و یکپارچگی را در جامعه ایجاد کنیم، ما اپوزیسیون دولت نیستیم، اگر دولت موفق شود موفقیت آن در کاسه نظام میرود.

https://shoma-weekly.ir/NeTVJm