شهرستانها

برگزارکنندگان انتخابات بی طرفانه عمل کنند

انتظار مردم استان گلستان از مسئولین در امر انتخابات و مراحل مقدمات انتخابات این است که کاملا فراجناحی و بی‌طرف عمل کنند و خود را فقط مجری قانون در شهرستان‌ها بدانند و نه چیزی بیش از این.
سیدحسن سیدی دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان گلستان گفت: امروز به فرموده امام ملت ایران بهطور خاص مسئول حفظ نظام جمهوری اسلامی، این ودیعه الهی هستند.

سیدحسن سیدی دبیر حزب مؤتلفه اسلامی در گفتگو با خبرنگار هفتهنامه «شما» اظهار داشت: ایام دهه فجر یادآور روزهایی است که ملت ما با فدا کاری توانستند با پیروی از امام خمینی رژیم خشن و بیعرضه پهلوی را سرنگون سازند.

وی افزود: امروز به فرموده امام ملت ایران به خصوص و ملتهای دیگر بهطور عام مسئول حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی، این ودیعه الهی هستند. امروز ملت ما ملت برگزیده خداوند در پیشبرد اهداف الهی است و باید بیش از گذشته به وظایف خود عمل کند؛ زیرا صیانت از قانون اساسی و دفاع از ولایت فقیه و آرمانهای امام در رأس این وظایف است و طبعا شرکت در انتخابات نیز یکی از این وظایف مهم به شمار میرود.

وی در بخش دیگری گفت: انتظار از مردم انقلابی این است که با توجه به فرمایشات رهبری انتخاب شایسته داشته باشند. متأسفانه برخی در انتخابات با هزینههای غیر معقول در تلاشاند که آرای مردم را مصادره کنند و با دادن وعدههای غیر قابل اجرا مردم را فریب دهند که امیدواریم به این شیوهها توجه و با آن برخورد شود. پولهایی که منشا آن معلوم نیست و مصیبتبارتر آنکه عاملین آن با توجه به شرایط، رنگ عوض میکنند و افکار را فریب میدهند.

وی افزود: یکی دیگر از شیوهای نادرست تبلیغات، شیوه قومیتی است که رابطه برادری اسلامی را خدشهدار میکند که امیدواریم کاندیداهای محترم از شیوههای نادرست پرهیز کنند.

دبیر حزب مؤتلفه استان گلستان در پاسخ به این سؤال که تا زمان قانونی برای تبلیغات انتخاباتی، آیا شورای همگرایی اصولگرایان استان گلستان همایشی خواهد داشت، گفت: تصمیمی در این خصوص گرفته نشده؛ ولی خود ما به عنوان حزب مؤتلفه استان حتما جلساتی را خواهیم داشت چه برای اعضاء حزب و چه برای دیگر اصولگرایان استان. البته شرکت برای عموم بلامانع است.

این مدرس دانشگاه توقع مردم را اینگونه بیان کرد: انتظار مردم استان گلستان از مسئولین در امر انتخابات و مراحل مقدمات انتخابات این است که کاملا فراجناحی و بیطرف عمل کنند و خود را فقط مجری قانون در شهرستانها بدانند و نه چیزی بیش از این.

وی در خاتمه باردیگر از همه نامزدهای انتخابات خواست پاکی و صداقت را در امر تبلیغات رعایت کرده و از وعدههای ناممکن بپرهیزند تا از همین ابتدا مردم حس بدبینی به آنها پیدا نکنند.

https://shoma-weekly.ir/HfHFHQ