شهرستانها

برنامه‎های فرهنگی موتلفه اسلامی برای حمایت مردم سمنان

مؤتلفه اسلامی از معدود احزاب فعال در کشور است که از بدو پیدایش تا کنون تنها بدنبال ادای تکلیف دینی و سیاسی خود بوده و در هر عرصه‌ای که وارد شده همچنان به دنبال ایفای تعهد نسبت به مقام والای ولایت فقیه و ارزش‌های دینی و انقلابی بوده و درپی سهم خواهی نبوده است.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان سمنان گفت: مؤتلفه اسلامی از معدود احزاب فعال در کشور است که از بدو پیدایش تا کنون تنها بدنبال ادای تکلیف دینی و سیاسی خود بوده و در هر عرصهای که وارد شده همچنان به دنبال ایفای تعهد نسبت به مقام والای ولایت فقیه و ارزشهای دینی و انقلابی بوده و درپی سهم خواهی نبوده است.

حسن خرمیان همچنین یادآورشد: اصولاً در جائی که سهم خواهی مطرح میشود، دیگر جائی برای انگیزههای خالص الهی نخواهد ماند و راز ماندگاری حزب مؤتلفه اسلامی در طی سالیان متمادی مبارزه، چه قبل و چه بعد از انقلاب در همین پایبندی به ادای تکلیف و خالص کردن حرکت و بیان و موضع گیری برای رضای خدا بوده است.

وی خاطرنشان کرد: حزب مؤتلفه اسلامی برای تحقق وحدت گامهای بسیار خوبی بر داشته است و همواره خواهان حضور پر شور و حماسی مردم در همه عرصهها با انگیزه پشتیبانی و استحکام پایههای مردمسالاری دینی در کشور است.

خرمیانردرخاتمه گفت: اعضاء حزب در استان ما با دارا بودن برنامههای متعدد فرهنگی و سیاسی در تلاش بوده و هست تا مردم فهیم و انقلابی استان را حمایت کند.

https://shoma-weekly.ir/0NLl4f