شهرستانها

برنامه‌های حزب موتلفه برای انتخابات شوراهای خراسان جنوبی

دبیر حزب موتلفه اسلامی خراسان جنوبی برنامه‌های این حزب را برای انتخابات شوراهای شهر در خراسان جنوبی تشریح کرد.
حجتالاسلام والمسلمین محمدعلی تابعی در نشستی در ارتباط با شعار امسال اظهار کرد: حماسه سیاسی یک حرکت فراگیر است و از تمامی ظرفیتها استفاده میشود.

وی ادامه داد: مردم با حضور حداکثری خود در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، زمینه و عرصهای را فراهم میکنند که تبدیل به بسیج حماسی و عمومی میشود.

دبیر حزب موتلفه اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به انتخابات پیشرو متذکر شد: نگاه مقام معظم رهبری به دشمنان به گونهای یک نگاه تهاجمی است و مردم با حضور در انتخابات حرکتی تهاجمی داشته که تبدیل به یک حماسه میشود و این حماسه آثار زیادی در امور فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، برای کشور و حتی برای دنیا در بر خواهد داشت. تابعی در ارتباط با اخلاق انتخاباتی افزود: اخلاق انتخاباتی قبل از اینکه مسئولان و دیگر اقشار را دربرگیرد خود کاندیداها هستند که باید واجد اخلاق خوب باشند.وی با بیان اینکه اخلاق انتخاباتی یک امر زیربنایی است، ادامه داد: اخلاق یک امر سطحی نیست بلکه کاملاً زیربنایی بوده و باید سیاست، اقتصاد، فرهنگ و امور اجتماعی مبتنی بر آن باشد. وی ادامه داد: تحریمهای موجود که از چند سال پیش ملت را زیر فشار قرار داده نتوانسته و نخواهد توانست ملت ما را فلج کند و ملت ما با همه شرایط موجود و با حضور همگانی در صحنه انتخابات، خود را مدیریت و نیازهای خود را تأمین میکنند و زیر بار استکبار دشمن نخواهند رفت. دبیر حزب موتلفه اسلامی خراسان جنوبی برنامههای این حزب را برای انتخابات شوراهای شهر در خراسان جنوبی تشریح کرد و گفت: هنوز به جمعبندی نهایی نرسیدهایم.

https://shoma-weekly.ir/2BbrWN