شهرستانها

برنامه اصولگرایان چهارمحال و بختیاری برای دور دوم انتخابات

رئیس شورای انتخابات اصولگرایان چهارمحال و بختیاری از هماهنگی و تدوین برنامه‌های این جناح برای دور دوم دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.
رئیس شورای انتخابات اصولگرایان چهارمحال و بختیاری از هماهنگی و تدوین برنامههای این جناح برای دور دوم دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

مراد کاظمی، در گفتگو با خبرنگار «ایرنا» افزود: همانطور که اصولگرایان در دور اول انتخابات تلاش بسیاری برای افزایش حضور حداکثری مردم در پای صندوقهای رأی داشتند در این دوره نیز تمام تلاش خود را برای تحقق این مهم به کار بردهاند.

وی خبر از تشکیل اتاقهای فکر برای موفقیت اصولگرایان در انتخابات داد و گفت: با تشکیل اتاقهای فکر و ساماندهی کمیتههای چندگانه در حوزههای مختلف تلاش شده تا کاستیها و نواقص دور اول انتخابات برطرف و آمادگی بیشتری برای دور دوم ایجاد شود.

کاظمی با تأکید بر رعایت بیطرفی و امانتداری از سوی مجریان انتخابات، خاطرنشان کرد: انتظار میرود که مسئولان استان در انتخاب افراد ناظر و مجریان برگزاری انتخابات دقت نظر بیشتری داشته باشند.

وی تصریح کرد: پرهیز از جانبداری از نامزد مشخص و بیطرفی کامل مجریان برگزاری انتخابات میتواند در برگزاری یک انتخابات سالم نقش بسزایی داشته باشد.

https://shoma-weekly.ir/YDLfQM