ورزش

برق برای همیشه رفت

تیم ریشه‌دار و قدیمی برق شیراز به دسته دوم سقوط کرد

 

سید رسول امین- راستی هیچ می‌دانید تیم ریشه‌دار و قدیمی برق شیراز به دسته دوم سقوط کرد؟ از آن بدتر اینکه اطلاع یافتیم مسئولان این تیم شهرستانی به تازگی باشگاه برق را به مزایده گذاشته‌اند تا به بالاترین قیمت این باشگاه را واگذار کنند و...
همانطور که می‌دانید تیم برق شیراز یکی از قدیمی‌ترین و به عبارتی دقیق‌تر پرطرفدارترین تیم استان فارس به شمار می‌رود که حضور مستمر در رقابتهای لیگ کشور داشته است. تیمی که طی سالیان گذشته دو مرتبه به فینال جام حذفی رسیده و یک مرتبه نیز آن را به دست آورده است. از آن گذشته در این مدت بازیکنان مطرحی نظیر؛ غلامحسین پیروانی، افشین پیروانی، سید مهدی رحمتی، داریوش یزدانی، ستار زارع، مهدی شیری و... را به فوتبال ملی کشورمان معرفی کرده است.
در همین راستا وقتی با یکی از پیشکسوتان برق که تمایلی به افشای نام خود نداشت هم کلام شدیم به نکات جالبی اشاره کرد و گفت: متأسفانه مسئولان استان فارس تمایل چندانی به حمایت از تیم‌های استان خود ندارند. دور نیست روزی که فجر سپاسی نیز همچون برق شیراز دچار بحران شده و سرنوشت همشهری اش را تجربه کند. در این شرایط نه حرف زدن من و امثال من تأثیری دارد و نه نوشته‌های شما... چه فایده‌ای دارد که ما حنجره‌هایمان را پاره کنیم در حالی که کسی به فکر فوتبال شیراز نیست.
شاید حق با این فوتبالیست نه چندان قدیمی باشد اما به هر حال برق یک تیم معمولی نیست. هزاران فوتبال دوست شیرازی چشم به سرنوشت این تیم دوخته‌اند و حال که برق در بحران جدی‌تری نسبت به گذشته به سر می‌برد، چه بهتر است که مسئولان استان فارس و حتی وزارت نیرو آستین همت را بالا بزنند و اجازه ندهند برق برای همیشه از فوتبال ایران برود! نزدیک بود یک نکته مهم نیز از قلم بیفتد؛ به راستی تیمی که نه در لیگ برتر حضور دارد و نه لیگ دسته اول، قرار است با چه قیمتی به مزایده گذاشته شود؟

 

https://shoma-weekly.ir/MwVEyg