شهرستانها

بررسی مشکلات استان در دیدار دبیر حزب مؤتلفه اسلامی زنجان با استاندار

روح‌الله صمدی دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان زنجان با اشاره به دیدار با استاندارزنجان گفت: در این دیدار خود با استاندار محترم به مسائل و مشکلات موجود در استان زنجان اشاره و جهت رفع آنها تاکیداتی هم داشتیم.
روحالله صمدی دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان زنجان با اشاره به دیدار با استاندارزنجان گفت: در این دیدار خود با استاندار محترم به مسائل و مشکلات موجود در استان زنجان اشاره و جهت رفع آنها تاکیداتی هم داشتیم.

وی با اشاره به اینکه با توجه به ظرفیتهای موجود در استان زنجان، شاخصههای رشد این استان در مقایسه با مناطق پیشرفته کشور مطلوب نیست، تصریح کرد: پیشروی کند برخی از پروژههای استان از دیگر مشکلاتی بود که در دیدار با استاندار زنجان به آن اشاره شد.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان زنجان با بیان اینکه مشکلات موجود در زمینه مبلمان شهری نیز در دیدار با استاندار مطرح شد، اضافه کرد: عدم جذب سرمایهگذاری به صورت مطلوب در استان و وجود بیکاری و دغدغههایی که مردم در زمینه اشتغال دارند، از دیگر مباحثی بود که در دیدار با استاندار به آن پرداخته شد.

صمدی با اشاره به اینکه استاندار زنجان حزب موتلفه اسلامی را تنها حزبی دانست که به صورت با ثبات و مقتدر فعالیت دارد، ادامه داد: از نظر وی این حزب به عنوان یک حزب محور در میان اصولگرایان عمل کرده است.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان زنجان همچنین افزود: پیشرفتهای استان زنجان به مردم استان هم برمیگردد و مردم باید با حضور خود در صحنه عامل رشد یک منطقه محسوب شوند. لذا مردم شریف استان زنجان باید دغدغه فراخودی و پیشرفت ملی شان در استان بیشتر شود هم باید دغدغه منافع خود و هم باید به منافع کشور فکرکنند.

صمدی با بیان اینکه استاندار زنجان با شناختی که از موقعیت، توانمندیها و مشکلات استان دارد، اظهار داشت: همانگونه که استاندار محترم در آن دیدار از اجرای کارهای مهم در استان خبر دادند امید این را داریم که با اجرایی شدن طرح های مورد نظرشان امید و تلاش مضاعف در سطح استان زنجان رونق گرفته و زمینه رشد اقتصادی مردم ما بیش از پیش فراهم گردد.

وی با بیان اینکه جمشید انصاری در سالهای گذشته نماینده زنجان در مجلس شورای اسلامی بوده و در حال حاضر نیز استاندار استان است، افزود: وی واقف به مسائل قانونی و مسائل اجرایی است.

وی با اشاره به لزوم همکاری هوشمندانه و انتقاد حکیمانه از دولت، یادآور شد: برای اداره جامعه وجود یک حزب دلسوز و انقلابی لازم است بنابراین هر حزبی برای خود برنامه و نیروی انسانی لازم را دارد. لذا حزب ولایی موتلفه اسلامی پیرو فرمایش مقام معظم رهبری آمادگی هر گونه همکاری را دارد و ما سعی میکنیم هوشمندانه فعالیت دولت را رصد کنیم.

https://shoma-weekly.ir/QoZInv