شهرستانها

برخی می خواهند بدنه دستگاه‌های اجرایی را از نیروهای انقلابی محروم کنند

دست‌هایی در کار بوده و هست که بدنه دستگاه‌های اجرایی را از نیروهای انقلابی مؤمن و متدین و دلسوز به نظام و انقلاب و رهبری محروم کند
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی گفت: تمام تلاش دشمنان داخلی و خارجی این بوده و هست که روحیه و شور و شعف انقلابی را در جامعه ما از بین ببرند.

غلام محمد طاهری، دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار هفته نامه «شما» اظهار کرد: هر جا که ما انقلابی عمل نکردهایم ضربه خوردیم و از رشد و پیشرفت عقب ماندیم و دشمن وقتی میتواند به کشور ما طمع کند که ببیند روحیه انقلابی در بین مردم و مسئولان تضعیف شده و یا انقلابیون متفرق هستند.

وی افزود: باید از تمام ظرفیتهای نیرویهای انقلابی بهرهمند شویم لذا از همه حرکتهایی که برای وحدت و ائتلاف و همافزایی در میان نیروهای انقلاب و اصولگرایان شکل میگیرد استقبال میکنیم.

این فعال سیاسی ادامه داد: دستهایی در کار بوده و هست که بدنه دستگاههای اجرایی را از نیروهای انقلابی مؤمن و متدین و دلسوز به نظام و انقلاب و رهبری محروم کند.

دبیر حزب مؤتلفه استان هوشیاری و وظیفه شناسی ولایت مدارانه مردم زاهدان و نیز دیگر شهرستانهای استان را مورد تاکید قرار داد و افزود: کشور عزیزمان از بدو انقلاب دستخوش طرح و برنامههای متعدد کشورهای استکبار برای به زانو در آوردن انقلاب اسلامی ایران بوده است، اما ملت انقلابی و همیشه در صحنه با پیروی از ولایت فقیه نگذاشته است کوچکترین خللی بر پیکره این انقلاب وارد شود.

وی یادآورشد: ملت با بصیرت و ولایت مدار ایران اسلامی با تمام توان خود به میدان مقابله با فتنه آمدند و با حضور خود مشت محکمی به دهان یاوهگویان و کسانی که نسبت به این نظام و قانون اساسی آن کج دهنی کرده بودند زدند.

طاهری در پایان با اشاره به فرمایشات بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) که فرمودند: «پیرو ولایت فقیه باشید تا به مملکت آسیبی وارد نگردد» لازمه حفظ انقلاب را گوش به فرمان ولایت فقیه دانست تا انشاءالله فتنههایی که دشمنان و بدخواهان انقلاب برای براندازی نظام جمهوری اسلامی دارند خنثی گردد.

https://shoma-weekly.ir/wIzLgy