شهرستانها

برخی مدافعان موجب وهن دولت یازدهم هستند

دفاع از فتنه‌گران در شرایط کنونی نه‌تنها سودی به حال دولت اعتدال ندارد، بلکه این شبهه را در اذهان دانشجویان ایجاد می‌کند که گویا دولت روحانی حامی فتنه‌گران است؛ درحالی که مامطمئن هستیم ریاست محترم جمهوری و همفکران ایشان هیچ‌وقت از فتنه‌گران حمایت نکرده، بلکه اصل فتنه و سرشاخه‌های آن را محکوم می‌کنند.
عبدالله فاتحی با اشاره به سخنرانی ابراهیم اصغرزاده در دانشگاه خلیج فارس و حمایت او از فتنهگران سال 88 در کنار حمایت از دولت اعتدال، گفت: دفاع از فتنهگران در شرایط کنونی نهتنها سودی به حال دولت اعتدال ندارد، بلکه این شبهه را در اذهان دانشجویان ایجاد میکند که گویا دولت روحانی حامی فتنهگران است؛ درحالی که مامطمئن هستیم ریاست محترم جمهوری و همفکران ایشان هیچوقت از فتنهگران حمایت نکرده، بلکه اصل فتنه و سرشاخههای آن را محکوم میکنند.

وی افزود: بر همگان روشن بود که اصحاب فتنه در سال 88 چه آشوب و بلوایی در کشور به راه انداختند و علاوه بر بیست و چند کشته چه خسارات هنگفتی به بیتالمال مسلمین و مردم تهران وارد کردند و آمریکا و رژیم صهیونیستی را به براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی امیدوار ساختند و درپی آن موجب فشار استکبار جهانی و وضع تحریمهای اقتصادی علیه مردم ایران شدند.

این فعال سیاسی با یادآوری اینکه وحدت و انسجام شعار همیشگی مردم ایران بوده و هست، گفت: بهنظر میرسد اصغرزاده در سخنرانی خود با دامنزدن به اختلافات قومی و مذهبی میخواهد فتنه جدیدی به راه اندازد؛ درحالی که اصولگرایان با تأسی به مقام معظم رهبری درطول 8 سال حضور فعال خود نشان دادند که خواستار وحدت ملت ایران با هر نژاد و مذهبی تحت لوای اسلام و ولایت فقیه بودهاند و وحدت و یکپارچگی کشور را حفظ کردند.

فاتحی حمایت اینگونه افراد معلومالحال از برخی کشورهای متجاوز عربی و نوکران استکبار را مورد انتقاد قرار داد و افزود: برخی از اصلاحطلبان در حالی از جهان عرب سخن میگویند و ازهمراهی با آنها دفاع میکند که عربستان سعودی و اعراب مورد حمایت اصغرزاده، ائتلاف تشکیل داده و مردم بی دفاع یمن را یک ماه تمام آن هم در ماه حرام یعنی ماه رجب که مشرکین مکه در دوران جاهلیت هم جنگ را متوقف و ممنوع میکردند، آماج بمبهای خوشهای و ممنوعه خریداریشده از اربابان آمریکایی و اروپایی خود قرار داده است. آیا مردم عراق و سوریه و یمن و فلسطین و لبنان عرب نیستند که مورد تاخت و تاز اعراب مورد علاقه آقای اصغرزاده قرار گرفتهاند؟ و ایشان حاضرنشده از مردم مظلوم یمن دفاع کند یا حداقل حمله عربستان در ماه حرام را محکوم نماید این اظهارنظرها بیانگر چه دیدگاهی است؟

https://shoma-weekly.ir/KTZrwg