شهرستانها

برخی حکام عرب در جنایات رژیم صهیونیستی شریک هستند

عبدالله فاتحی: با وجود جنایات متعدد رژیم صهیونیستی علیه مسلمانان اما امروزه برخی اعراب در این جنایت از اسرائیل حمایت می‌کنند.

خبرگزاری فارس: دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان بوشهر گفت: با وجود جنایات متعدد رژیم صهیونیستی علیه مسلمانان اما امروزه برخی اعراب در این جنایت از اسرائیل حمایت می‌کنند.
 عبدالله فاتحی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در ارتباط با موضع کشورهای عربی نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی تصریح کرد: سوریه و حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی جنایات اشغالگران را در جولان و جنوب لبنان و الخلیل محکوم کرده‌اند ولی دیگران با وجود شعار حمایت از اعراب و مسلمانان، متاسفانه با سکوت معنادار خود اسرائیل غاصب را در انجام جنایاتش تشویق می‌کنند.
فاتحی اضافه کرد: مگر فراموش کرده‌ایم که در جنگ حزب‌الله با رژیم صهیونیستی جانب اسرائیل غاصب را گرفتند و به همین جهت منفور ملت‌های خود هستند و ناخواسته به بیداری اسلامی که به یمن و برکت انقلاب اسلامی و نفس ملکوتی امام راحل (ره) و رهبری مقام عظمای ولایت امام خامنه‌ای در جهان و کشورهای اسلامی آغاز شده است کمک می‌کند و به یاری خداوند آزادی همه ملت‌های مسلمان و سرزمین اشغالی به زودی محقق می‌شود تا زمینه ظهور امام عصر (عج) فراهم شود.

https://shoma-weekly.ir/sST2TH