شهرستانها

برخی از وحدت اصولگرایان اصفهان رنج می‌برند

اصولگرایان در استان‌ها به منظور دستیابی به وحدت و یک‌صدا شدن مستقل عمل می‌کنند و ما نیز از این وحدت حمایت می‌کنیم و هر جا نیز اختلافی باشد برای حل اختلاف وارد می‌شویم.
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان اصفهان گفت: اصولگرایان در استانها به منظور دستیابی به وحدت و یکصداشدن مستقل عمل میکنند و ما نیز از این وحدت حمایت میکنیم.

مسعود جعفرینژاد پیرامون شایعاتی مبنی بر اینکه لیستهای انتخاباتی اصولگرایان در استانها و بهویژه در استان اصفهان توسط مرکز (تهران) بسته میشود، اظهار کرد: این شایعه توسط دکتر بادامچیان به شدت تکذیب شد.

وی افزود: استانها در این امر با استقلال کامل عمل میکنند و مرکز، جهت حمایت از وحدت و برطرفکردن اختلافات احتمالی در صورت نیاز ورود پیدا میکند.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان اصفهان با اشاره به نقل قول بادامچیان که مسئولیت امور استانهای ستاد انتخابات شورای همگرایی اصولگرایان کشور را برعهده دارد، اعلام کرد: تلاشهایی که در راستای ایجاد وحدت در بین اصولگرایان با محوریت روحانیت معظم صورت گرفته است، بسیار قابل تقدیر خواهد بود.

وی همچنین تاکید کرد: اصولگرایان در استانها به منظور دستیابی به وحدت و یکصدا شدن مستقل عمل میکنند و ما نیز از این وحدت حمایت میکنیم و هر جا نیز اختلافی باشد برای حل اختلاف وارد میشویم.

جعفرینژاد تصریح کرد: بنابراین شایعاتی که مرکز و ما در تعیین لیست انتخاباتی اصولگرایان در استانها ورود پیدا میکنیم را صراحتا تکذیب نموده و اینگونه شایعات را از ناحیه کسانی میدانیم که از وحدت بهوجود آمده رنج میبرند. دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان اصفهان در پایان تاکید کرد: عدهای تلاش دارند تا این امر مهم را تحتالشعاع قرار دهند که انشاءالله نتیجه نخواهند گرفت و وحدت اصولگرایان با قوت تمام محقق خواهد شد.

https://shoma-weekly.ir/mtC75P