شهرستانها

برخی از مسئولان موضع قاطعی نسبت به فتنه‌گران ندارند

علی‌رغم اینکه رفتارها و گفتارهای برخی از مسئولان ارشد نظام نشان از عدم تمایل آنها به بازخوانی فتنه دارد؛ اما رهبری در طول سالیان گذشته تا به امروز این موضوع را یادآوری کردند و در آخرین سخنرانی خود در جمع دانشجویان فرمودند که موضوع فتنه برای من یک اصل است و حتی نمی‌توان از آن عبور کرد.
محمدحسین شفیعیها با بیان اینکه برای آگاهیبخشی به جامعه باید موضوع فتنه و فتنهگران بازخوانی شود، عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب در این سالها جلودار این موضوع بودهاند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی «راه دانا»؛ محمدحسین شفیعیها، دبیر حزب مؤتلفه اسلامی قزوین در گفتگو با «صبح قزوین»، درباره علل بازخوانی موضوع «فتنه» از سوی رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: از زمان رخداد فتنه سال 88 تا به امروز یکی از تأکیدات رهبری در حوزه نفوذ و روشنگری درباره فتنه بوده است.

وی در ادامه افزود: رهبری هرگز اجازه ندادند موضوع فتنه تمام شده به نظر آید یا به فراموشی سپرده شود؛ زیرا سابقه وقوع فتنه سال 88 نشان داد غفلت از این موضوع زمینه شکلگیری فتنههای بعدی در کشور را فراهم میکند.

این کارشناس سیاسی با بیان اینکه برای آگاهیبخشی به جامعه باید موضوع فتنه و فتنهگران بازخوانی شود، عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب در این سالها جلودار این موضوع بودهاند.

وی ادامه داد: علیرغم اینکه رفتارها و گفتارهای برخی از مسئولان ارشد نظام نشان از عدم تمایل آنها به بازخوانی فتنه دارد؛ اما رهبری در طول سالیان گذشته تا به امروز این موضوع را یادآوری کردند و در آخرین سخنرانی خود در جمع دانشجویان فرمودند که موضوع فتنه برای من یک اصل است و حتی نمیتوان از آن عبور کرد.

شفیعیها تصریح کرد: افرادی که عامل رخداد فتنه در سال 88 بود یعنی مسببان فتنه و حامیان آنها هرگز حاضر نشدند نسبت به فاجعهای که برای نظام به بارآوردند، کمترین پشیمانی از خود نشان دهند.

وی تأکید کرد: اگر امروز رهبری را به عنوان یک شخصیت دلسوز و آگاه به مسائل جامعه میدانیم، هرگز حق نداریم قضاوتها و تحلیلهای خود را بر نظر ایشان ترجیح دهیم و از کنار فتنهها چشم پوشانه عبور کنیم.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی قزوین با انتقاد از نگاه برخی مسئولان نظام بیان کرد: این واقعیت تلخی است که برخی مسئولان موضع محکم و قاطعی در برابر فتنه ندارند، والا مردم که همیشه پشتیبان نظام هستند.

وی گفت: مسئولان ما دارای این بلیه هستند که نمیخواهند خود را در عمل با رهبری تطبیق دهند.

این کارشناس سیاسی یادآور شد: رهبری در دیدار با دولت در ماه رمضان حتی با دولتمردان تأکید کردند که مدیران دولتی حتی با داشتن گرایشات خاص اجازه ندارند در عملکرد خود موضوع فتنه را فراموش کرده و نادیده بگیرند.

وی عنوان کرد: گرفتاری بیش از اینکه در جامعه باشد در بین برخی از مسئولان نظام است که نمیخواهند موضوع فتنه را یک خطر و سم واقعی برای جامعه بدانند و این افراد به دلیل تعلقات جناحی و گروهی که با منتسبان فتنه دارند، در برابر دوستان فتنهگر خود اعلام موضع نمیکنند.

https://shoma-weekly.ir/GCITPq