شهرستانها

برخورد با خاطیان مانع تکرار تخلفات انتخاباتی می شود

در دو شهرستان هم شایعه توزیع پول و وعده‌های کاذب به بعضی از افراد داده شده بود که مسئولین ذیربط درحال پیگیری موضوع هستند و امیدواریم اگر خاطی بوده باشند برخورد جدی به عمل آید تا در آینده خلافکاران جرأت خلاف نداشته باشند؛ اما در مجموع نتیجه انتخابات خوب بود.
دبیر حزب مؤتلفه سیستان و بلوچستان گفت: انتخابات در استان سیستان و بلوچستان بسیار پر شور و با رقابت تنگاتنگ بین اصولگرایان و اصلاحطلبان و مستقلین برگزار شد.

غلام محمد طاهری دبیر حزب مؤتلفه سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار هفتهنامه «شما» گفت: انتخابات در استان سیستان و بلوچستان بسیار پر شور و با رقابت تنگاتنگ بین اصولگرایان و اصلاحطلبان و مستقلین برگزار شد.

وی افزود: الحمدلله مورد و مسئله حادی پیش نیامد بجز یکی دو شهرستان که در آن برخی از کاندیداها و طرفدارانشان رعایت اخلاق انتخاباتی را نکردند و به بعضی از چهرههای مطرح اصولگرایان تهمت زده و شایعاتی را نسبت دادند که به دور از شان و جایگاه فرد و افرادی بود که تصمیم داشتند اگر مردم رأی دهند نماینده مجلس شورای اسلامی شوند که باید به حال این افراد افسوس خورد.

این فعال سیاسی مطرح کرد: انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با عنایت الهی و حضور پرشور مردم آگاه و همیشه در صحنه استان با شکوه هر چه تمامتر برگزار و جلوه زیبای دیگری از مردم سالاری دینی را به نمایش گذاشت و حضور مردم در انتخابات لبیکی دوباره به دعوت مقام معظم رهبری بود و نشان دادند که مردم این دیار قدرشناس نعمت استقلال و آزادی و نظام جمهوری اسلامی هستند.

وی ادامه داد: مردم بار دیگر به دشمنان و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی نشان دادند که مردم فهیم ایران اسلامی با هر تفکر سیاسی، قومی و مذهبی پشت سر رهبر عزیز خود قرار دارند و نخواهند گذاشت کوچکترین خدشهای به نظام و انقلابشان وارد شود.

طاهری تصریح کرد: در دو شهرستان هم شایعه توزیع پول و وعدههای کاذب به بعضی از افراد داده شده بود که مسئولین ذیربط درحال پیگیری موضوع هستند و امیدواریم اگر خاطی بوده باشند برخورد جدی به عمل آید تا در آینده خلافکاران جرأت خلاف نداشته باشند؛ اما در مجموع نتیجه انتخابات خوب بود.

دبیر حزب مؤتلفه در استان اضافه کرد: استان سیستان و بلوچستان 8 نماینده دارد که 4 نفر اصولگرا و یک نفر مستقل متمایل به اصولگرایی، دو نفر مستقل و یک نفر اصلاحطلب هستند.

طاهری در پاسخ به اینکه آیا تحرکات دشمنان این ملت در آستانه انتخابات در استان برای شما مشهود بود بیان داشت: بله یک فردی هست که اصالتا اهل سیستان بلوچستان است که در انگلستان علیه نظام جمهوری اسلامی خصوصا مردم رنجکشیده استان با اجانب همکاری و توطئه و جاسوسی میکند.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی سیستان و بلوچستان در خاتمه خاطرنشان کرد: حزب مؤتلفه اسلامی استان از مردم غیور و همیشه در صحنه استان و همچنین عوامل و دستاندرکاران برگزاری انتخابات تشکر و قدردانی میکند و از منتخبان مردم در استان میخواهد گوش به فرمان مقام معظم رهبری فارغ از هر تفکر جناحی با اتحاد و همبستگی بین نمایندگان استان تمام ظرفیت و توان خود را به کار بندند تا به امید خدا وضعیت استان بهتر از گذشته در مسیر رشد و شکوفایی قرار گیرد.

https://shoma-weekly.ir/mkZdx7