شهرستانها

برجام آغازی بر شدت سلطه ستیزی خواهد شد

برجام آغازی برای پایان شعار مرگ بر آمریکا است». ولی دیدیم که حضور آحاد مردم در روز 13 آبان بار دیگر پاسخی بود کوبنده به یاوه‌گویی‌ها و خوش‌خیالی‌های برخی افراد ساده‌اندیش و برخی از منحرفین غرب باور و اتفاقا مردم ما در سراسر کشور ازجمله استان گیلان با حضورشان و شعارهایشان گفتند؛ برجام آغازی است برای شدت‌گرفتن شعار مرگ بر آمریکا و این شعار جزء وظایف دینی همه ماست.
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی گیلان با بیان اینکه ما مخالف حضور فتنه گران در ادارات و سازمان های دولتی هستیم،اظهار کرد:اگر نظر آنها عوض شده است، اعلام پشیمانی کنند و فتنه گران اصلی را محکوم کنند.

حسن کربلایی همچنین با اشاره به سخنان اخیر زیباکلام اظهار داشت: یک مدرس دانشگاه که از نظر من زشتکلام است نه زیباکلام که به نوعی زنگ تفریح سیاسیون شده و گاه گاهی حرفهای خندهداری را در فضای مجازی عرضه میکند، اخیرا گفته «بزرگترین اشتباه ما این است که ما با آمریکا مخالفت میکنیم» اگرچه حرف او خیلی مهم نیست و نیازی هم نیست که به او پاسخ داده شود؛ ولی چطور این فرد تمام جنایتها و خیانتهای آمریکا را نادیده گرفته است؟! درحالی کهجنایات آمریکا در ارتباط با ایران هرگز فراموشمان نمیشود و حتی خود آمریکاییها هم این را میگویند که ایران در جنگ جهانی دوم توسط آمریکا اشغال شد یعنی وارد شدند، خیمه زدند و از آن زمان کمکم زمینههای نفوذ و مداخله در سیاست حکومت ایران را به عهده گرفتند.

وی افزود: از جنایات دیگر آمریکا در ایران، فشار بر ایران و مجلس ایران قبل از انقلاب برای تصویب قوانین غیر دینی، پیگیری رواج فساد و فحشا و بی بند و باری در ایران، کشتار مردم در ۱۵ خرداد،۱۷ شهریور،۱۳ آبان، بهمن ۵۷، ایجاد فتنه و تحریک ضد انقلاب در آشوبهایی که در ایران داشتیم، کمک به صدام و کشتار مردم ایران، ضبط داراییهای ایران است، حداقل ما اگر دین نداریم نسبتبه آنچه که سرمایه ایران است و در آمریکاست باید حساس باشیم، اول انقلاب ۶میلیارد دلار از پولهای ما را بلوکه کرده و هنوز هم به ما نمیدهند.

وی ادامه داد: تحریمهای غیر انسانی و ظالمانهای که از ابتدای انقلاب تا به حال نسبت به ما اعمال کردهاند از قبیل هدف قراردادن نفتکشهای ما و تاسیسات نفتی و هواپیماهای مسافربری و همچنین حمایتهای مالی و سیاسی از منافقین!

دبیر حزب مؤتلفه گیلان یادآور شد: جبههگیری از احداث نیروگاههای اتمی بوشهر که ما قراردادی با آلمان داشتیم و آمریکاییها آن قرارداد را بههم زدند و نگذاشتند که نیروگاه بوشهر ساخته شود و سپس با روسیه قرارداد بستیم بعد از آن تعداد زیادی از دانشمندان ما را به شهادت رساندند، تصویب بودجه در کنگره آمریکا مستقیم با نام و نشان جهت کمک به ضد انقلاب در مقابله با ایران که بسیاری از این فتنههایی که در سال ۸۸ انجام شد حداقل بخش زیادی را مردم ایران در شبکههای گوناگون آمریکایی و انگلیسی دیدند.

کربلایی همچنین بیان کرد: الان مگر کشورهایی که تحت نفوذ آمریکا هستند اوضاع خوبی دارند؟ خود ژاپن که ظاهرا با آمریکا جنگ ندارد قانون کاپیتولاسیون در همین کشور به ظاهر دوست با آمریکا در حال اجراست.

حسن کربلایی گفت: از همه مهمتر و آشکارتر، طراحی دو کودتای بزرگ در کشور ما که یکی کودتای کوی دانشگاه تهران در سال ۷۸ بود و دیگری کودتای سال ۸۸ که هردو با حمایت مستقیم آمریکا انجام شد.

این فعال سیاسی به اظهارات آقای هاشمی رفسنجانی که گفته ما اشتباهاتی کردیم پرداخت و افزود: بله از نظر ما هم شما اشتباهاتی دارید! اشتباه شما این بوده که گوش به حرفهای مقام معظم رهبری ندادید، گوش به حرف امام(ره) ندادید و در جاهایی که باید از خودتان و فرزندانتان مراقبت میکردید نکردید! حالا هم که میگویید ما در سیاستهای کلی نظام جمهوری اسلامی اشتباه کردیم، وقتی این حرف را میزنید معنایش این است که با سیاستهای کلی که در قانون اساسی آمده است مخالفت میکنید! درصورتی که حضرت آقا در سخنان اخیر خود فرمودهاند: سیاستهای ما در منطقه با سیاستهای آمریکا کاملا در مغایرت است، بنابراین ما چه رابطهای میتوانیم با آمریکا داشته باشیم؟!

کربلایی در خاتمه یادآورشد: زیباکلام اخیرا در دانشگاه شریف گفته است: «برجام آغازی برای پایان شعار مرگ بر آمریکا است». ولی دیدیم که حضور آحاد مردم در روز 13 آبان بار دیگر پاسخی بود کوبنده به یاوهگوییها و خوشخیالیهای برخی افراد سادهاندیش و برخی از منحرفین غرب باور و اتفاقا مردم ما در سراسر کشور ازجمله استان گیلان با حضورشان و شعارهایشان گفتند؛ برجام آغازی است برای شدتگرفتن شعار مرگ بر آمریکا و این شعار جزء وظایف دینی همه ماست.

https://shoma-weekly.ir/7VwW27