شهرستانها

برای زمین زدن دشمن بایستی به فرمایشات رهبرمعظم انقلاب توجه خاص داشت

رای زمین زدن دشمن بایستی به فرمایشات رهبرمعظم انقلاب توجه خاص داشت و برنامه ریزی کرد تا برای مقابله با دشمن پیروز میدان باشیم.
دبیر و جمعی از اعضاء حزب موتلفه اسلامی استان خوزستان به همراه گروهی از طرفداران حزب با استاندار این استان دیدار و گفت و گو کردند.
در ابتدای این جلسه دبیر حزب موتلفه اسلامی استان خوزستان طی سخنانی به بیان تحلیل خود از مسائل روز جهان و کشور پرداخت و در ادامه  و از استاندار که با سخت کوشی در پی  خدمتگزاری بیشتر به مردم استان هستند تقدیر کرد.
سید موسی بلادیان در این دیدار همچنین به برگزاری اجلاس نم در تهران اشاره کرد و افزود: برگزاری اجلاس غیر متعهدها در تهران ضمن آنکه نشان از قدرت بالای دیپلماسی کشور دارد به ضعف آمریکا و همپیمانانش در مقابل اقتدار جمهوری اسلامی گواه است.
در ادامه این دیدار استاندار خوزستان از آقای بلادیان بخاطر برگزاری این جلسه تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت : یکی از نکات برجسته این دیدارها بیان خدمات ارایه شده توسط مجریان قانون به مردم است.
کنفرانس غیر متعهدها محور دوم مورد بحث استاندار بود.
 وی بیانات رهبر معظم انقلاب را یادآور شد و بر بیداری جهان اسلام در برقراری عدالت و نرفتن و نپذیرفتن ظلم و زور و استکبار جهانی را تاکید کرد.
حجازی سخنرانی بسیار مهم رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) در کنفرانس را از نکات بسیار مهم دانست.این مقام مسئول به نامگذاری سال 91 اشاره کرد و آنرا حاکی از تیزبینی معظم له دانست  که بسیار کارساز و مورد توجه مسئولین و مردم عزیز است.
وی در ادامه گفت:برای زمین زدن دشمن بایستی به فرمایشات رهبرمعظم انقلاب توجه خاص داشت و برنامه ریزی کرد تا برای مقابله با دشمن پیروز میدان باشیم.بیان نکات و ویژگیهای اقتصاد مقاومتی یکی از راهکارها است.
وی در پایان اظهار داشت : ما اجازه نداریم برای مردم نگرانی ایجاد کنیم و موارد غیر واقعی را بیان کنیم.

https://shoma-weekly.ir/hwwfKt