شهرستانها

برای حفظ استقلال کشور نیازمند خلق حماسه‌ای دیگر در انتخابات آتی هستیم

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر گفت: برای حفظ امنیت و استقلال کشور نیازمند خلق حماسه‌ای دیگر در انتخابات آتی هستیم.
عبدالله فاتحی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس اظهار داشت: مقام معظم رهبری هر ساله با جمع‌بندی وقایع گذشته و پیش‌بینی حکیمانه خود نسبت به  آینده نامی مناسب و راهبردی برای سال جدید انتخاب می‌فرمایند که بطور حتم اثرات مفید خود را خواهد داشت.
وی با بیان اینکه فضای سه ماهه اول سال 92 انتخاباتی است، گفت: این انتخابات که از دل تحریم‌های ظالمانه دشمنان و توافقات پشت پرده فتنه‌گران و جریان انحرافی بیرون می‌آید نسبت به انتخابات قبل حساس‌تراست.
فاتحی ادامه داد: بنابراین برای حفظ امنیت و استقلال کشور نیاز به خلق حماسه‌ای دیگر مانند 9 دی و 22 بهمن است و بعد از پیروزی ملت در انتخابات، دشمن کینه‌توز برای انتقام‌جویی ممکن است آخرین دسیسه‌ها و توطئه‌های اقتصادی خود را به میدان آورد.
فاتحی بیان کرد: برای خنثی ساختن توطئه‌ها نیز نیاز به عزم ملی و داشتن روحیه حماسی است که ملت تاکنون نشان داده است که چنین ظرفیتی را دارد بنابراین رهبری با آینده‌نگری و اطمینانی که به مردم و دولتمردان دارد این سال را سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نام‌گذاری کردند.
فاتحی گفت: معتقدم باید انتخابات را یک امر دینی و فرا گروهی تصور کنیم و به جای تفرقه و ایجاد دل‌سردی وکارشکنی در امر انتخابات، همه را به ورود فعال و با نشاط در میدان انتخابات دعوت کنیم و فداکارانه از منافع شخصی خود چشم‌پوشی و به منافع ملی فکر کنیم.
فاتحی در مورد تأثیر تحریم‌ها در سفر های نوروزی گفت: به کوری چشم دشمنان اسلام، مسافرت‌های نوروزی امسال بیشتر و با نشاط‌تر از سال‌های قبل برگزار شد و مردم با روحیه‌ای خوب تعطیلات را سپری ‌کردند.دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: دشمنان با ماهواره‌های خود تحرکات مردم را می‌بینند و غصه می‌خورند که چرا تحریم‌ها مردم را فلج و زمینگیر نکرده است.
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر افزود: ممکن است قدرت خرید مردم پائین تر آمده باشد ولی آنطور که دشمن انتظار داشت نشده و به یاری خداوند نخواهد شد و امسال استان بوشهر و ساحل خلیج فارس میزبان تعداد زیادی از هموطنان بود که آمار دقیق آن از سوی مسئولان اعلام می‌شود.
فاتحی همچنین درباره ویژگی‌های رئیس جمهور آینده گفت: در قانون اساسی رئیس جمهور شخصیتی مذهبی و سیاسی معرفی شده است. از دیدگاه بنده رئیس جمهور مطلوب دوره یازدهم، علاوه بر شایستگی ذاتی و اصالت خانوادگی باید شخصیتی متعهد به ارزش‌های اسلامی و ولایتمدار و در عین حال سیاستمداری قوی باشد.
آنچه مایه خشم و یأس دشمنان می‌شود روحیه ولایتمداری رئیس قوه مجریه است همچنین باید اقتصاددانی برجسته با سابقه کار اقتصادی و اجرایی بوده و از خانواده علم و تقوا و مبارز در راه حق باشد و از همه مهم‌تر امتحان داده و آزمایش شده باشد.

https://shoma-weekly.ir/dUCeqY