شهرستانها

برآیند کنفرانس مطبوعاتی احمدی‌نژاد فرونشاننده التهاب نبود

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: برآیند و نتیجه کنفرانس مطبوعاتی رئیس‌جمهوری پیام‌آور وحدت، آرامش و فرونشاننده التهاب موجود در عرصه اقتصادی کشور نبود.
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: برآیند و نتیجه کنفرانس مطبوعاتی رئیس‌جمهوری پیام‌آور وحدت، آرامش و فرونشاننده التهاب موجود در عرصه اقتصادی کشور نبود.
محمدجواد آرین‌منش در گفت و گو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران،‌ در برآورد خود از نشست خبری هفته گذشته رئیس‌جمهوری گفت: این نشست از این لحاظ که سه ساعت به طول انجامید و فرصت کافی برای پاسخگویی به خبرنگاران داده شد،‌ مثبت ارزیابی می‌شود اما برآیند و نتیجه این کنفرانس مطبوعاتی پیام‌آور وحدت، آرامش و فرونشاننده التهاب موجود در عرصه اقتصادی کشور نبود.
وی در ادامه با بیان اینکه در چنین شرایطی انتظار مردم از رئیس‌جمهور به عنوان شخص دوم مملکت ایجاد نشاط، امید و وحدت در جامعه است، خاطرنشان کرد: در شرایطی که بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت، انسجام ملی، هماهنگی و همگرایی در میان مسئولین عالی‌رتبه نظام، رؤسای قوای سه‌گانه و نهادهای تأثیرگذار در کشور هستیم، رئیس‌جمهور در تمامی سخنان خود از اشخاص حقیقی و حقوقی متعدد،‌ رؤسای قوه مقننه و قضائیه،‌ رئیس سازمان صداوسیما،‌ رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها و نهادهای فرهنگی،‌ شهرداری تهران و نهادهای اطلاعاتی و امنیتی که رسالت مهمی را در شرایط کنونی بردوش دارند،‌ به شدت انتقاد می‌کند و با فرافکنی مسئولیت مشکلات و نابسامانی‌ها را متوجه دیگران می‌سازد.
وی افزود: احمدی‌نژاد در یک تناقض از همه نهادهای مورد انتقاد درخواست کمک و همکاری برای خروج از مشکلات کرده و از آنها استمداد طلبید.
آرین‌منش با انتقاد از نشست خبری روز گذشته احمدی‌ن‍ژاد گفت: رئیس دولت باید یک چشم‌انداز روشن و امیدبخشی برای مدیریت شرایط کنونی اقتصادی کشور و مهار تورم و کنترل نرخ ارز به جامعه ارائه می‌کرد که نکرد.
وی افزود: از ضروریات شرایط کنونی توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری در جهت پیشبرد اقتصاد مقاومتی و تبدیل تهدیدها به فرصت‌هاست که رهایی اقتصادی از نفت،‌ ارتقای بهره‌وری،‌ کاهش مصرف و توجه به تولید داخلی از جمله آن است.
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: رئیس‌جمهور باید توجه کنند گلایه کردن و توپ را در زمین دیگران انداختن موجب افزایش مشکلات و ایجاد تشنج در جامعه خوادهد شد.

https://shoma-weekly.ir/lfN6Ib